اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 دي 1392 / کد مطلب: 7748 / نظرات: 0


تیم روانکاران گنبد به تجربه تیم ثامن الحجج(ع) باخت



 سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: قدرت و تجربه بالای تیم ما در مقابل تیم روانکاران گنبد از عوامل مهم پیروزی بود.


ˈبه گزارش "سبزوار پیام" هادی رضاییˈ عصر پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر بر تیمش در مقابل تیم روانکاران گنبد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علی رغم پیروزی انتظار بیشتری از بازیکنان تیم داشتم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی تجربه تیم ما بر تیم روانکاران غلبه کرد.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت: تیم روانکاران گنبد از بازیکنان خوبی بهره می برد و دو سه بازیکن ملی پوش را در خدمت دارد که توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص عملکرد بازیکنان تیمش گفت: با اینکه بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی انتظار بیشتری از تیم داشتم.

رضایی با اشاره به دیدارحساس هفته گذشته مقابل گسترش فولاد تبریز افزود: معمولا پس از یک مسابقه سنگین شاهد افت کوچکی در عملکرد بازیکنان هستیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص داوری نیز گفت: داوران ملی و جوان از نظر فنی، دیدار را خوب قضاوت کردند.

وی با اشاره به تمرینات مداوم و منسجم تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود: با هدف قهرمانی به مصاف حریفان خود می رویم.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار تا کنون از هفت دیدار 21 امتیاز کسب کرده و همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته تیم ثامن الحجج (ع ) سبزوار سوم بهمن ماه در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز گچساران می رود.

در اولین بازی از دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار عصر پنجشنبه با نتیجه سه بر صفر تیم روانکاران گنبد را در سالن سربداران سبزوار شکست داد./6 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.