اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 دي 1392 / کد مطلب: 7752 / نظرات: 0


محسنی ثانی: بیمارستان حشمتیه برای واگذاری به سرمایه گذار داخلی یا خارجی آماده است


سبزوار نیوز/امروز روز پرکاری برای عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شهرستان سبزوار بود، به گونه ای که وی از ساعات ابتدایی صبح به مناطق مختلف شهر سرزد و در کارگروه زیرساخت عمرانی سبزوار حاضر شد، سپس با خبرنگاران مسایل روز را در میان گذاشت و عصر نیز در جمع کارشناسان و صاحب نظران شهر دیدگاههای ایشان را برای واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی جویا شد.

 محمدرضا محسنی ثانی با بیان اینکه هنگام آن رسیده است تا به یاری دولت بشتابیم و ضمن خرید خدمات، تصدی گری دولت را در تمامی حوزه ها کاهش دهیم، تصریح کرد: شروطی را برای واگذاری قدیمی ترین درمانگاه و بیمارستان شهرمان به بخش خصوصی قائل شده ایم و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواهیم خواست برای توسعه سبزوار همت گمارند.

وی با اعلام این خبر که شرط ما واگذاری بیمارستان حشمتیه که با 85 درصد کار عمرانی تنها 15 درصد بنای آن باقی مانده است باید با آخرین دستگاهها و تجهیزات درمانی مجهز شود، شرط دیگر ما راه اندازی آن طی پروسه 8 ماه تا یکساله است و با توجه به موضوع وقف محل به کار درمانی و بیمارستانی، تدابیری نیز در این خصوص اندیشیده شده و کار نظارت ادامه خواهد یافت.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویتی برای واگذاری به اشخاص یا موسسات نداریم و صرفا ارائه خدمات با تعرفه های دولتی نظیر آنچه که در مجهزترین بیمارستانهای مرکز در جریان است، در این بیمارستان نیز منظور گردد.
محسنی ثانی ادامه داد: سازوکار و نحوه واگذاری این مرکز با مشورتی و تعاملی که با آقای دکتر مسلم انجام می شود، با همه پرسی از خبرگان و کارشناسان صاحبنظر در این عرصه اجرایی می شود.
وی بیان داشت: حشمتیه با بیع شرطی فروخته می شود و در حضور وزیرمحترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزییات این طرح مطرح و موافقت های اولیه گرفته شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآورشد: باید به سمت خصوصی سازی برویم و هزینه های کسب شده را برای آبادانی شهرمان هزینه نماییم. سبزوار نیازمند تعامل و همفکری همه مسئولانش است و خوشحالم به اطلاع برسانم که این عزم به صورتی کاملا قابل لمس در بین مسئولان به وجود آمده است.
وی از "نجار" استاندار پیشین کرمان و کردستان به عنوان گزینه اصلی استانداری خراسان رضوی یاد کرد و گفت: آقای نجار از مدیران لایق و در عین حال کارکشته کشور است که می تواند خراسان رضوی را در توسعه یاری نماید.
وی همچنین از افتتاح بیمارستان 33 تختخوابی خوشاب تا پایان دهه فجر امسال خبر داد و گفت: سوء مدیریت در دستگاههای مختلف و همچنین کمبود های مالی طی چندسال گذشته باعث بروز مشکلات عدیده ای شد که در چندسال گذشته اجازه توسعه بیشتر را به سبزوار نداد، اما بدون تردید عزم تازه متولیان و مسئولان شهر باعث شده تا به آینده سبزوار خوشبین باشیم.
این نماینده مجلس در ادامه از تعامل خوب خود با دیگر نماینده شهرمان در دوره گذشته و این دوره خبر داد و گفت: خوشحالم به اطلاع برسانم، ما هر برنامه ای که منجر به توسعه سبزوار و رفع نیاز شهروندانمان باشد را با یکدیگر و در کنار هم انجام می دهیم و هیچ موردی را نمی توانید بگویید که ما بدون هماهنگی با هم انجام بدهیم.
این مدیر برجسته شهرمان که سابقه مدیریتی در سطوح مختلف را در پرونده کاری خود دارد از ارتباط خوب و سازنده اش با آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خبر داد و گفت: در دیدار با حضرت آیت الله واعظ طبسی خواستم هدیه ای برای سبزوار در نظر بگیرند و ایشان فرهنگسرایی را با همه تجهیزات و امکانات برای مردمی که سالانه پذیرای 22 میلیون زائر حضرتش هستند به مردم شریف سبزوار اهداء نمود که به امید خدا به زودی این مرکز با مسئولیت آستان قدس رضوی گشایش خواهد یافت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.