اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 دي 1392 / کد مطلب: 7754 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:وحدت و حرکت در مسیر امام و رهبری از عوامل مهم پیروزی است


امام جمعه خوشاب:وحدت و حرکت در مسیر امام و رهبری از عوامل مهم پیروزی است امام جمعه خوشاب گفت : وحدت ، بصیرت و حرکت در مسیر امام و رهبری از مهمترین عوامل پیروزی مسلمانان است .
 به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صاحبی در خطبه های باشکوه نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب با اشاره به هفته وحدت بر تحکیم وحدت شیعه و سنی تاکید کرد.

وی افزود: مراد از وحدت شیعه و سنی داشتن مشت محکم در برابر دشمن واحد است که اسلام و مسلمین را هدف قرار داده است.

وی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و روزهای پر خیر و برکت این ماه، ادامه داد : ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و هفته وحدت از بهترین ایام این ماه بزرگ است.

حجت الاسلام صاحبی با اشاره به اینکه باید از توهین به مقدسات شیعیان و اهل تسنن پرهیز کرد، گفت: دشمنان اسلام در برابر مسلمانان هدفی جر تفرقه و جدایی ندارند و باید مسلمانان اعم از شیعه و سنی بر این امر مقدس تاکید کنند.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم بیان کرد: دشمن شناسی، ایمان راسخ، بصیرت بالا، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن از عوامل اصلی برای رفع مشکلات است.

حجت الاسلام صاحبی افزود : بیاناتی که از سوی رهبر معظم انقلاب در این دیدار پرشور و باشکوه ایراد شد، حاوی نکات ریزبینانه، دقیق و مهمی بود که امروز باید به آن عنایت داشت و بر اساس این دستورالعمل های مهم، اقدام کرد. /6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.