اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 25 مهر 1390 / کد مطلب: 776 / نظرات: 0


یک مسوول :تغییرات صحن امامزاده شعیب(ع) 50 میلیون هزینه در بر داشت


  سرپرست اداره اوقاف سبزوار گفت: تغییرات داخل صحن امامزاده شعیب(ع) در اوایل امسال 50 میلیون تومان در برداشت که بنده فکر نمی کنم دیگر تا پایان سال هزینه ای برای تعمیرات، نوسازی و کارهای عمرانی این بقعه متبرکه در نظر گرفته شود.
 به گزارش سبزوار آنلاین صنوبری با اشاره به اینکه 3 سال گذشته اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان برای بازسازی سرویس های بهداشتی این بقعه متبرکه هزینه شده است، وضعیت بهداشتی امامزاده شعیب را نسبت به سال های گذشته مطلوب عنوان کرد.
وی ادامه داد: تاکنون در مورد وضعیت بهداشتی امامزاده شعیب(ع) شکایتی به ما اعلام نشده است هر چند که ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که اقدامات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که طرح جامع اتصال امامزاده به کمربندی سبزوار به کجا رسید، خاطر نشان کرد: سال گذشته پیمانکاری از شهر تهران به سبزوار آمد و با صحبتی  که با شهرداری داشت برای اخذ زمین با مشکل مواجه شدند و در حال حاضر نیز این طرح مسکوت مانده است.
صنوبری با بیان اینکه چندی پیش برای اداره اوقاف نامه ای ارسال شد که مسئولیت این طرح را برعهده شهرداری گذاشته است، خاطر نشان کرد: شهرداری در نظر دارد به افرادی که ساکن منطقه جعفرآباد هستند زمین اهداء کند.
وی با اشاره به اینکه فقط کار محوطه امامزاده بر عهده اداره اوقاف است،تصریح کرد: اگر شهرداری  برای بافت منطقه مشکلاتی داشته باشد اداره اوقاف در این خصوص همکاری لازم را انجام می دهد.  
سرپرست اداره اوقاف سبزوار در ادامه به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان این مسابقات سال گذشته 200 نفربود که امسال پیش بینی می کنیم تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی به  حدود 5 هزار نفر برسد.
 صنوبری به رشته های این مسابقه نیز اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رشته های حفظ یک، 5/2 ، 5، 10 ، 20 جزء و کل قرآن کریم،  قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی برگزار خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.