اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 دي 1392 / کد مطلب: 7762 / نظرات: 0


نمایش کودک و کمدی سفرهای شگفت انگیز شنل قرمزی به روی صحنه می رود


مسوول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار از به روی صحنه رفتن نمایش کودک وکمدی سفرهای شگفت انگیز شنل قرمزی خبر داد .
الهه قلعه نوی با اعلام این خبر افزود : نمایش کمدی سفرهای شگفت انگیز شنل قرمزی به کارگردانی مجید بهنامی فر و نویسندگی جواد ربیعی از هنرمندان نمایش شهرستان در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی وهنری اسرار سبزوار به روی صحنه می رود .
وی گفت در این نمایش خانم ها غضنفری ، شعبانی ، مهسا و مهشید سراج و آقایان محسن باغجری ، جواد ربیعی ، مرتضی ربیعی ، حسن شمس آبادی ، مهدی عباسی و ایرج خسروانی به ایفای نقش می پردازند و دیگر عوامل این نمایش منشی صحنه و موسیقی خانم اسماعیلی ، مدیر صحنه خانم لندرانی و تهیه کننده آقای مهدی بهنامی فر می باشند .
گفتنی است نمایش کودک وکمدی سفرهای شگفت انگیز شنل قرمزی به مناسبت ایام الله دهه فجر به مدت ده شب از مورخ 1/11/92 لغایت 10/11/92 از ساعت 18 الی 19 بعد ازظهر در تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به روی صحنه می رود .
گفتنی است این نمایش از ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد که به همت انجمن نمایش کانون هنرمندان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار برگزار می گردد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.