اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1392 / کد مطلب: 7778 / نظرات: 0


در دهه مبارکه فجر 40 برنامه توسط کمیته بانوان خوشاب اجرا می شود


مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده فرمانداری خوشاب از اجرای بیش از 40 برنامه همزمان با دهه مبارک فجر توسط کمیته بانوان این شهرستان خبر داد .

به گزارش"سبزوارپیام"  معصومه میرزایی چهار شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : رویکرد و جهت دهی برنامه های دهه فجر برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با اندیشه های امام راحل و ارزش های والای نظام اسلامی است .

وی اظهار داشت : این برنامه ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب ،نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب ،بهره گیری از توانمندیهای بانوان در جهت با نشاط سازی برنامه های دهه مبارکه فجر اجرا می شود.

وی ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی زوایا و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل جوان عنوان کرد.

میرزایی به موفقیت ها و پیشرفت های همه ابعاد و زمینه ها پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت : همه اقشار جامعه برای معرفی ارزش های انقلاب و دستاورد های آن مسوول هستند.

وی با تاکید بر کوشش در حفظ آرمان ها و دستاوردها انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار ستیزی ، نفی سلطه و عدالت گستری ازارزش های دینی است که به برکت انقلاب ،همه این ها نصیب ما شده است.

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده فرمانداری خوشاب همچنین از اجرای برنامه هایی با هدف آموزش خانواده ،سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده در ایام دهه فجر خبر داد.

میرزایی سرکشی از مادران و همسران شهدا ، برگزاری کلاس های قرآنی، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی ویژه بانوان ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ... را از جمله برنامه های این کمیته در این شهرستان عنوان کرد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.