اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 بهمن 1392 / کد مطلب: 7783 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: تلاش همگان باید در راستای رشد و ارتقای آموزش و پرورش باشد



 فرماندار خوشاب گفت : تلاش همگان باید در راستای رشد و ارتقای آموزش و پرورش باشد زیرا بستر ساز نیروی انسانی کشور است.
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرآموزش و پرورش خوشاب در جمع مسوولان این شهرستان افزود : آموزش و پرورش به عنوان بستر توسعه تعامل ، تلاش و توجه ویژه ای را می طلبد.

وی اظهار داشت : سرمایه هر کشوری برای توسعه همه جانبه و صحیح نیروی انسانی است که آموزش و پرورش بستر ساخت نیروی انسانی را فراهم می کند.

وی با اشاره به جایگاه والای آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول هر کشوری توجه ویژه را می طلبد زیرا در این نهاد تاثیرگذار ،آینده جوامع ساخته می شود.

وی با اشاره به نقش تعامل و همدلی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت :با توجه به گرایشات مختلف افراد همه باید در جهت اعتلای آموزش و پرورش قدم بردارند.

وی با تاکید بر توجه به معیشت فرهنگیان بویژه معلمانی که در روستاهای دورافتاده خدمت می کنند ،افزود : معلم رکن اصلی آموزش و پرورش است و معلم با دانش و رفتار خود می تواند بیشترین تاثیر را بر دانش آموزان داشته باشد.

فرماندار خوشاب با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و فرسوده بودن برخی از آموزشگاه های این شهرستان گفت : فضاهای آموزشی این شهرستان توجه ویژه خیران را می طلبد.

وی افزود : با توجه به محرومیت شهرستان تازه تاسیس خوشاب و کمبود اعتبارات عمرانی نیاز هست تا خیرین مدرسه ساز استان نیز در این حوزه ورود پیدا کنند .

مهندس ابراهیمی کردیانی با قدر دانی از محمد پسندیده مدیر قبلی آموزش و پرورش خوشاب و آرزوی توفیق برای مدیر جدید گفت : همه مسوولان این شهرستان آمادگی همکاری و تعامل در جهت تحقق اهداف با شورای آموزش و پرورش را دارند.

در این مراسم از تلاش های محمد پسندیده مدیر قبلی آموزش و پرورش خوشاب قدر دانی و برات اله معصومی یکی از فرهنگیان بومی خوشاب به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش خوشاب معرفی شد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.