اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 بهمن 1392 / کد مطلب: 7797 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:


شکاف تحریم ها به پویایی و رشد اقتصاد کمک می کند


شکاف تحریم ها به پویایی و رشد اقتصاد کمک می کند عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شکاف و کمرنگ شدن تحریم ها به پویایی و رشد اقتصاد کشور کمک می کند.

به گزارش "سبزوار پیام" رمضانعلی سبحانی فر روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اعمال تحریم ها موجب مشکلات متعددی در عرصه صنعت و تولید در کشور شده بود اما با عملکرد مطلوب دولت شاهد رفع این موارد هستیم.

وی اظهار داشت: برداشته شدن تحریم ها و تضعیف آنها که با دیپلماسی موثر و هوشمندانه دولت محقق شده است ، اقتصاد کشور را به سمت پویایی و رشد پیش می برد.

وی با بیان اینکه تامین مواد اولیه در عرصه تولید خودرو، محصولات صنعتی و نیز صادرات کالاهای نفتی و غیره به شدت با مانع روبرو بود، اظهارداشت: با اقدامات و عملکرد مطلوب دولت طی چهار ماه گذشته شاهد رونق اقتصاد و رواج حس امید در فعالیت های اقتصادی کشور هستیم که همین امر می تواند در پویایی اقتصاد کشور به شدت موثر باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود:مجموع مسیری که دولت در اقتصاد کشور باز کرده ، آرامش را به فضای کسب و کار باز گردانده است.

ویاظهارداشت : در کنار بخش اقتصاد که عملکرد موفق دولت را داریم در زمینه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز جنجالهای گذشته وجود ندارد و آرامش در این حوزه ها حاکم است.

وی گفت: جنجالهای داخلی ، تورم های افسار گسیخته و بی ثباتی در اقتصاد همه و همه موجب شده بود تا مردم و سرمایه گذاران نتوانند به بازار اعتماد نموده و اقدام به سرمایه گذاری نمایند اما در حال حاضر اعتماد مردم و ثبات که دو اصل ارزشمندی است به اقتصاد کشور بازگشته است.

سبحانی فر بیان کرد: دولت یازدهم در مدت کوتاه فعالیت خود موفق به بازگرداندن آرامش به فضای داخلی ، منطقه و عرصه بین المللی شده است که در این مسیر مجموعه گروهها باید دست به دست هم دهند و در هماهنگی و همکاری با دولت در توسعه این آرامش و ثبات در کشور تلاش کنند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.