اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 بهمن 1392 / کد مطلب: 7798 / نظرات: 0


30 کانون فرهنگی و هنری مساجد طی دهه فجر در سبزوار افتتاح می شود



مسوول دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد سبزوار از افتتاح و بهره برداری از 30 کانون در این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش " سبزوار پیام" علیرضا رادمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از این تعداد 17 کانون در بخش مرکزی و روداب سبزوار، پنج کانون در ششتمد ، دو کانون در داورزن و شش کانون فرهنگی هنری مساجد هم در خوشاب افتتاح و بهره برداری می شود.

وی اظهار داشت : با بهره برداری از این 30 کانون تعداد کانون های فعال مساجد شهرستان های سبزوار ، خوشاب و داورزن به 117 کانون می رسد.

وی گفت : 56 کانون از این کانون ها در بخش مرکزی و روداب سبزوار ، 30 کانون در ششتمد، 13 کانون در داورزن و 18 کانون در خوشاب فعالیت دارند.

مسوول دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد سبزوار با اشاره به تامین تجهیزات کانون ها پس از موافقت ستاد عالی کانون های مساجد گفت : علاوه بر آن بر اساس فعالیت هایی تربیتی ، فرهنگی ، هنری ، آموزشی و ورزشی به هر کانون اعتباری اختصاص می یابد.

رادمان همچنین با اشاره به تاسیس دفتر نمایندگی کانون های مساجد سبزوار در سال 1389 گفت : 26 کانون در سال 89 تشکیل شد که این رقم به 56 کانون در سال 90 رسید و اکنون 117 کانون فعال در این شهرستان وجود دارد.

رادمان اظهار داشت : انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مبتنی بر مضامین دینی و قرآنی به عنوان مبنای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است .

وی مبنای فعالیت کانون ها را رونق مساجد و جذب جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه های فرهنگی ، اعتقادی و مذهبی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مساجد بهترین سنگر برای دفاع از فرهنگ و ارزش های اسلامی و نیز مقابله با تهاجم فرهنگی است، افزود : مسجد به عنوان تراز اسلامی است چرا که تمام نیازها اعم از فرهنگی ، اجتماعی و حتی اقتصادی در مساجد پاسخ داده می شود./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.