اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 بهمن 1392 / کد مطلب: 7810 / نظرات: 0

معاون فرماندار:


بایستی دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بازگو شود


بایستی دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بازگو شود معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری سبزوار بر کیفی بودن برنامه های متنوع و پرشور برای دهه فجر با محوریت مردم در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش " سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا مدرسی پور  در نشست ستاد دهه فجر سبزوار افزود : بایستی برنامه های دهه فجر نشان دهنده عزت ، وحدت و انسجام ملی در سطح شهرستان باشد.

وی اظهار داشت : مردم با حضور حداکثری خود در برنامه ها و مراسم مربوط به گرامیداشت دهه فجر دلبستگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی به آرمان های امام راحل (ره) و حمایت همه جانبه از حریم ولایت را نشان می دهند.

وی ادامه داد : دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه بویژه نسل جوان جامعه منتقل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان با این دستاوردها بایستی مسایلی همچون نقش ولایت و رهبری در انقلاب ، نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در انقلاب ، مقایسه وضعیت قبل از انقلاب و وضعیت کنونی در همه ابعاد برای جوانان تبیین شود.

مدرسی پور با تاکید بر برگزاری برنامه های کیفی در مراسم گرامیداشت دهه فجر افزود : این برنامه ها بایستی در راستای پر رنگ کردن ارزش های اسلامی و تبیین جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی با قدردانی از تعامل بین بخشی حاکم بین همه دستگاه اجرایی سبزوار ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مسوولان و نیز مردم برنامه های در شان ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان برگزار شود.

علیرضا رادمان مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار نیز در این نشست با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت : امسال هر کدام از روزهای دهه مبارک فجر را به یک مجموعه در شهرستان اختصاص دادیم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.