اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 بهمن 1392 / کد مطلب: 7819 / نظرات: 0


سهم بیمه از تولید ناخالص ملی تنها 1.8 درصد است


سهم بیمه از تولید ناخالص ملی تنها 18 درصد است مدیرعامل بیمه البرز گفت: هم اکنون سهم بیمه از تولید ناخالص ملی در کشور تنها 1.8درصد است که این رقم باید افزایش پیدا کند.
به گزارش " سبزوار پیام" ˈسیدرسول تاجدارˈ روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح شعبه جدید بیمه البرز در سبزوار به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این در حالی است که میانگین ضریب نفوذ بیمه در دنیا بین هفت تا هشت درصد است.

مدیرعامل بیمه البرز همچنین سهم پوشش حق بیمه های زندگی در کشورمان را 9 درصد عنوان کرد و افزود: سهم این بیمه ها در جهان 57 درصد و در آسیا 70 درصد است.

وی گفت: تحقق رشد بیمه و رسیدن به جایگاه واقعی آن نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه مسوولان ، مردم و رسانه ها است و باید همه دست به دست هم داده و کمک کنیم تا فرهنگ بیمه هر چه بیشتر ترویج و نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در بیمه های بازرگانی شاید بیمه گذاران در ازای پرداخت حق بیمه خساراتی را دریافت نکنند، افزود: خریدار بیمه در طول مدت پوشش بیمه مطلوبیتی کسب کرده که بزرگترین دستاورد این مطلوبیت امنیت روحی و روانی است.

وی با اشاره به ضرورت بیمه در زندگی افراد جامعه گفت: باید از همان کودکی از مهدهای کودک و مدرسه فرزندانمان را با فرهنگ بیمه آشنا کرده و این فرهنگ را در آنان نهادینه کنیم.

وی با تاکید بر نقش آگاهی رسانی و ترویج فرهنگ بیمه اظهار داشت: نیازمند کارهای فرهنگی هستیم تا مردم هر چه بیشتر با مزایای بیمه آشنا شده و به بیمه به عنوان یکی ضرورت ها و اولویت های هر خانواده نگریسته شود.

وی افزود: همچنین نیاز هست تا بیمه مرکزی هر چه بیشتر در بخش ترویج فرهنگ بیمه و نظارت صحیح بر عملکرد شرکت های بیمه ورود پیدا کند .

تاجدار با اشاره به وجود یکهزار و 600 نمایندگی و 54 شعبه بیمه البرز در کشور اظهار داشت: به سمت و سوی گسترش بیمه ها ی انفرادی حرکت می کنیم و در این زمینه بیمه های جامعی طراحی شده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.