اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 بهمن 1392 / کد مطلب: 7822 / نظرات: 0


سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار: پیروزی بر شهرداری تبریز نتیجه کار تیمی بازیکنان بود


سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : با کار تیمی توانستیم مقابل تیم شهرداری تبریز پیروز شویم .

fبه گزارش "سبزوار پیام" هادی رضایی عصر پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش درمقابل تیم شهرداری تبریز در سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مهمتر از گرفتن سه امتیاز در این دیدار کار تیمی بود که بازیکنان تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با ابراز رضایت از بازیکنان تیمش اظهار داشت : در دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز از همه بازیکنان تیم استفاده شد و انصافا همه بازیکنان ستاره بودند.

رضایی در خصوص عملکرد بازیکنان تیم حریف نیز گفت : تیم شهرداری تبریز تیم جوان و جنگنده ای است و از مربی خوبی که از بازیکنان ملی و پاراالمپیکی است، بهره می برد.

وی اظهارداشت : تیم شهرداری تبریز با توپ گیری خوبی که داشتند توانستند در مقابل تیم آماده ثامن الحجج (ع) سبزوار بازی قابل قبولی ارایه دهند.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل گسترش فولاد تبریز گفت : هر چند تیم گسترش فولاد چهار امتیاز از ما عقب تر است و این دیدار حساسیت بالایی برای ما ندارد ولی ما برای یک رقابت خوب و پیروزی به مصاف این تیم می رویم.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص داوری نیز گفت : داوران از نظر فنی خوب دیدار را قضاوت کردند.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار تا کنون همه دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و اکنون با 27 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار 24 بهمن ماه در هفته دهم لیگ برتر والیبال نشسته کشور به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می رود ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.