اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 بهمن 1392 / کد مطلب: 7824 / نظرات: 0


یادواره هفت شهید گروه مهندسی رزمی 47 سلمان سبزوار برگزار شد


یادواره هفت شهید گروه مهندسی رزمی 47 سلمان سبزوار برگزار شد همزمان با اربعین شهدای حادثه سراوان ، یادواره هفت شهید والامقام گروه مهندسی رزمی 47 سلمان سبزوار روز پنجشنبه در محل سالن سوم شعبان سپاه این شهر برگزار شد .

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این یادواره با تجلیل از مقام شهدا، گفت : ما نمی توانیم مقام شهدا را درک کنیم و به عظمت این مقام پی ببریم.

سردار دکتر رحیم یعقوبی افزود : شهدا بندگان گزینش شده خدای متعال هستند که به درجه رفیع شهادت می رسند.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا همه قدرت های مادی جهان در برابر ما تمکین کردند، اظهار داشت : امروز همه ما باید آماده جهاد در راه خدا باشیم این جهاد ممکن است در جبهه جنگ نرم و یا جبهه حق علیه باطل تجلی یابد.

وی با اظهار اینکه شهادت مقام عظیم و عروج مهمی است که آرزوی همه پاکان و رزمندگان اسلام است ، گفت : وقتی باب جهاد و شهادت باز می شود زخم هایی که تحمل می کنیم از عسل هم شیرین تر است .

وی یکی از مهمترین درس شهدا را ولایت پذیری عنوان کرد و افزود : ما رهروان ولایت فقیه هستیم و خط ممتد انقلاب را ادامه می دهیم .

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی معجزه ای بود که در دوره اخیر خط بطلانی بر باورهای مادی غربی ها کشید.

تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، مداحی ، پخش کلیپ ، اجرای نمایش حماسی از جمله برنامه های این یادواره بود.

این یادواره به منظور تجلیل از هفت شهید والا مقام گروه 47 سلمان شهیدان ابوالفضل احمدی ، حسن باعثی ، علی توحیدی تبار ، مجتبی بیدی ، مهدی صالحی ، ابوالقاسم شمسی نیا و علی دلاسایی برگزار شد.

در این یادواره جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، روحانیون ، مسوولان و اقشار مختلف مردم شهرستان سبزوار حضور داشتند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.