اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 11 بهمن 1392 / کد مطلب: 7828 / نظرات: 0

فرمانده پلیس راه سبزوار:


محورهای سبزوار- کاهک لغزنده است


محورهای سبزوار- کاهک لغزنده است  فرمانده پلیس راه سبزوار گفت : برف و کولاک سبب لغزنده شدن محور های سبزوار- کاهک شده است .
 
سرهنگ محمد ستوده جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: به رانندگان توصیه می شود در این محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در مناطقی که سطح جاده یخ زده است از زنجیر جرخ استفاده کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست تا از مسافرتهای غیر ضروری در جاده های لغزنده خودداری کنند و در غیر این صورت ، زنجیر چرخ ،البسه مناسب ،سوخت کافی و آذوفه لازم به همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان در طول مسیر به توصیه های پلیس راه توجه کنند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی در عین حال اظهار کرد: دو دستگاه سواری به علت لغزندگی جاده در محور سبزوار - کاهک از جاده منحرف شده ولی خوشبختانه خساراتی نداشته است .

سرهنگ ستوده گفت : در حال حاضر نیروهای پلیس راه ،هلال احمر و راه و شهر سازی سبزوار در مسیر های سبزوار- کاهک مستقر می باشند.

وی افزود: توسط اداره راه و شهر سازی سبزوار در جاده های لغزنده این شهرستان کار شن و نمک پاشی انجام شده و خوشبختانه تا کنون مشکلی نداشته ایم .

محمد کلاته معاون فرماندار و جانشین مدیریت بحران سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت : تردد در محورهای این شهرستان به کندی انجام می شود و احتمال بسته شدن محور سبزوار - قوچان وجود دارد.

یک مسافر در مسیر سبزوار- کاهک- شاهرود هم در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی از برخورد یکدستگاه اتوبوس به گاردریل جاده خبر داد.

وی گفت : بر اثر این برخورد چند نفر از مسافران اتوبوس مصدوم شده اند.

به گزارش سبزوار پیام،محمد کلاته معاون فرماندار و جانشین مدیریت بحران سبزوار گفت : مدیریت بحران در این شهرستان آماده باش شده است .

وی افزود:تمام محورهای این شهرستان تا این لحظه (ساعت 23 جمعه ) باز است .

وی به رانندگان توصیه کرد، برای تردد در محورهای این شهرستان حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و وسایل مورد نیاز را بهمراه داشته باشند.

وی گفت : نیروها و امداد گران پلیس راه ،هلال احمر،راه وشهر سازی و... در محورهای این شهرستان مستقر می باشند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.