اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1392 / کد مطلب: 7832 / نظرات: 0

با حضور مردم و مسوولان :


تمثال مبارک حضرت امام (ره) در سبزوار گلباران شد


تمثال مبارک حضرت امام ره در سبزوار گلباران شد  همزمان با سالروز لحظه تاریخی ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن، تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) توسط جمعی از دانش آموزان و مسوولان شهرستان سبزوار گلباران شد.
 
به گزارش ایرنا ، در این آیین باشکوه که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون و جمعی از مسوولان، دانش آموزان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، تمثال مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی گلباران شد.

یک استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در دورانی که جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود حادثه مهم و حیرت انگیزی بود.

حجت الاسلام دکتر وحید افزود: انقلاب اسلامی حرکت عظیمی بود که با رهبری مدبرانه امام راحل، نثار خون شهدا و فداکاری ملت قهرمان ایران بوجود آمد.

وی با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت هایی که پس از پیروزی انقلاب بوجود آمد اظهار داشت: این پیشرفت ها حاکی از آن است که تمدن نوین اسلامی در حال تحول، محقق شدن و پیدایش است.

این پدر شهید با اشاره به دستاوردهای عظیم و بی شمار انقلاب اسلامی گفت: ارزش های انقلاب اسلامی، فرهنگی غنی و عظیم است که باید این فرهنگ را به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل کنیم.

در ابن آیین که یادآور لحظه ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن بود سرود ˈخمینی ای امام ˈ با همنوایی دانش آموزان طنین انداز شد.

در این مراسم باشکوه نیروهای بسیجی و انتظامی با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و برگزاری رژه موتوری خاطره روز 12 بهمن 1357 را گرامی داشته و با آرمان والای امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند./5





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.