اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 بهمن 1392 / کد مطلب: 7874 / نظرات: 0


25 پروژه عمرانی و کشاورزی طی دهه فجر در جغتای افتتاح می شود


سرپرست فرمانداری جغتای گفت : 25 پروژه عمرانی و کشاورزی در این شهرستان طی دهه مبارک فجر کلنگ زنی ، افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش "سبزوار پیام" محمد علی آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پروژه هایی که بهره برداری خواهد شد در مجموع 11 میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی گفت : طرح هادی در روستای کهنه با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال ، در ابوچناری و فریمانه هر کدام با 750 میلیون ریال نیز در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

وی آبیاری تحت فشار در روستاهای ریواده ، عبدل آباد ، حاجی آباد و سامقان جغتای را از جمله طرح های کشاورزی آماده افتتاح این شهرستان عنوان کرد.

وی گفت : آبیاری تحت فشار در روستای ریواده عبدل آباد با اعتبار بیش از دو میلیارد و 437 میلیون ریال ، در روستای حاجی آباد با اعتبار 638 میلیون ریال و در روستای سامقان با اعتبار یک میلیارد و 112 میلیون ریال در چند روز گذشته بهره برداری شد.

وی افتتاح ساختمان دهیاری در روستاهای ابویسان ، گوری و فشانجرد ، افتتاح ساختمان آتش نشانی در محمدآباد و ریواده - عبدل آباد و بهره برداری از غسالخانه اناوی را از دیگر پروژه های دهه مبارک فجر در شهرستان جغتای عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری جغتای افتتاح پارک در پنج روستای سامقان ، دستوران ، گفت ، ریواده و اله آباد شهرستان جغتای را از جمله پروژه های افتتاحی در این ایام مبارک عنوان کرد و گفت : این پارک ها با اعتبار 570 میلیون ریال بهره برداری می شود.

وی کلنگ زنی دو آموزشگاه خیرساز در فریمانه ، کلنگ زنی مجموعه توریستی ستارگان سبز جغتای ، کلنگ زنی پارک گوری و کلنگ زنی سالن ورزشی در ده امام جغتای و افتتاح پایگاه بسیج را از دیگر پروژه ها عنوان کرد./6 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.