اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7885 / نظرات: 0


همایش نگاهی نو به پیش دبستانی در مهد کودک ها در سبزوار برگزار شد



همایش نگاهی نو به پیش دبستانی در مهد کودک ها با حضور 400نفر از مربیان، مدیران ، کانون توسعه مهدهای خراسان رضوی ، اساتید ، دانشجویان و کارشناسان تعلیم و تربیت در سبزوار برگزار شد.

به گزارش "سبزوار پیام" رییس اداره بهزیستی سبزوار در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت : بایستی با آموزش مربیان و مدیران مهدهای کودک و پیش دبستانی ها زمینه رشد خلاقیت و نوآوری را در کودکان فراهم کنیم.

محمد حسین هادوی فر افزود : برای پرورش خلاقیت، بکارگیری شیوه های درست تربیتی ضروری است،اگر اهمیت این موضوع و استفاده از شیوه های درست تربیتی نادیده گرفته شود با افزایش سن کودک ، خلاقیت نیز در او سرکوب می شود.

وی اظهار داشت : کودکان هر جامعه پایه های اساسی آن جامعه هستند و برای ساختن جامعه ای مطلوب، باید پایه های آن مستحکم شوند.

رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت: والدین، مربیان و افراد دست اندرکار در تعلیم و تربیت باید در خصوص تمامی نکات تربیتی از آموزش درست برخوردار شوند تا در این راه دچار افراط و تقریط نشده و ثمره آنان در سنین بزرگسالی تبدیل به آفتی برای جامعه نشود.

هادوی فر با اشاره به ضرورت برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی در تعلیم و تربیت گفت : همه مدیران و مربیان مقاطع و مهدهای کودک با هر مدرک تحصیلی که هستند نیاز به بازآموزی و فراگیری علم روز دارند.

رییس اداره بهزیستی سبزوار با بیان اینکه این شهرستان دارای 50 مهدکودک شهری و 30 مهدکودک روستایی است ، افزود : 15 مهد در شهر سبزوار و 40 مهدکودک دیگر هم در روستاها نیاز است.

وی ادامه داد : علاوه بر این تعداد حدود 40 پیش دبستانی هم تحت نظارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

همایش نگاهی نو به پیش دبستانی در مهدکودک ها به همت اداره بهزیستی و مرکز جامع علمی و کاربردی سبزوار 2 برگزار شد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.