اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7888 / نظرات: 0


حفظ وحدت ، اطاعت از رهبری و بصیرت موجب حفظ دستاوردهای انقلاب می شود



دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر خوشاب گفت : حفظ وحدت ، اطاعت از رهبری و بصیرت افزایی موجب حفظ دستاوردهای انقلاب و خنثی کردن توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش"سبزوار پیام" حجت الاسلام هادی سلطانی کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : همه ما نسبت به پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی و ترویج آن بویژه برای نسل جوان جامعه مسوول هستیم.

وی اظهارداشت : هدف اصلی انقلاب احیای اقامه احکام خدا و احیای دین اسلام در همه عرصه های جهانی و جامعه بود و اجرای برنامه های دینی در جامعه، استقلال ،آزادی ،پیشرفت ،عدالت و رفع تبعیض را به دنبال دارد.

وی به اهمیت و نقش موثر رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره کرد و افزود : رکن رهبری همان رکنی است که انقلاب اسلامی ایران را متمایز با انقلاب های دیگر در کشورهای اسلامی کرده است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب پیاده کردن ارزش های اسلامی و امنیت را از جمله برکات و دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود : انقلاب امانت و هدیه ای است که به راحتی به دست ما نرسیده است .

حجت الاسلام سلطانی کیا با بیان برکات و دستاوردهای انقلاب در همه ابعاد سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، علمی و غیره، افزود : نفی سلطه بیگانگان بر کشور ، ایجاد پیوند محکم میان مردم و نظام و اتخاذ سیاست خارجی مستقل از هر دو ابرقدرت شرق و غرب از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.