اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7889 / نظرات: 0

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار:


دشمنان تلاش می کنند تا اسلامیت را از این انقلاب بگیرند


دشمنان تلاش می کنند تا اسلامیت را از این انقلاب بگیرند مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: همه تلاش دشمنان ما این است که اسلامیت را از این انقلاب و کشور بگیرند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سپاه سبزوار، حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش در جمع مردم ششتمد اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب صرفا سیاسی و یا اقتصادی نبود بلکه انقلابی دینی و الهی بود.

وی افزود: درد مردم ما درد دین بود و به میدان آمدند تا اسلام را احیاء کنند و نگذارید این شریعت آسمانی دچار انحراف شده و به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب در همین کشور اسلامی تعداد مراکز فساد و فحشا از مراکز دینی و مذهبی و مساجد بیشتر بود لذا مردم واقعا برای دین خود احساس خطر می کردند و به میدان آمدند تا کشوری اسلامی، دولت و مجلس اسلامی، بازار و مدرسه و دانشگاهی اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام زحمتکش بیان کرد: همانطور که امام راحلمان فرمودند تا شرک و کفر هست مبارزه هم هست و ما نیز دنبال این هستیم که پرچم توحید و لااله الاالله را در سراسر عالم به اهتزاز در بیاوریم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با اشاره تلاش دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 گفت: در فتنه 88 نیز اسلامیت این نظام هدف اصلی هجمه دشمنان بود لذا شاهد بودیم که از مهمترین شعار انقلاب که استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود، اسلامیت را حذف کرده و شعار جمهوری ایرانی سر دادند.

وی افزود: امروز هم دشمن تلاش می کند تا با هجمه های فرهنگی و با ابزارآلات مختلفی همچون ماهواره ها و رسانه های مخرب جوانان ما را از درون تهی از مکتب الهی اسلام کنند تا بتوانند ضربه خود را به این کشور بزنند.

زحمتکش ادامه داد: البته ما اعتقاد داریم که دست خدا روی سر این ملت شهید پرور است و خون مطهر شهدا از این انقلاب و جوانان آن حفاظت خواهد کرد ولی ما نیز باید هوشیار باشیم تا مورد غفلت واقع نشویم./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.