اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7890 / نظرات: 0


دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر داورزن: همه اقشار جامعه برای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن مسوول هستند



دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان داورزن گفت : همه اقشار جامعه برای معرفی انقلاب و دستاورد های آن بویژه برای نسل جوان جامعه مسوول هستند.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،سید ابوطالب حسینی موحد روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه بسیج شهدای روستای کاهک داورزن طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خاطرات دوران انقلاب و هزینه هایی که مردم برای این انقلاب دادند تا این امانت بدست ما برسد باید توسط دستگاه های اجرایی ، اساتید دانشگاه ،معلمان مدارس ،روحانیون و نسل گذشته به نسل امروز و آینده به طور کامل منتقل شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام راحل، خون شهدای گرانقدر و اراده راسخ ملت به پیروزی رسید، افزود : امروز هم همه ما بایستی با حفظ وحدت و بصیرت پشت سر ولایت باشیم.

وی بزرگترین هدف و دستاورد انقلاب اسلامی ایران را از نظر فرهنگی تجدید حیات اسلام دانست و اظهار کرد: اسلام برای اداره و هدایت زندگی بشر در همه زمان ها و مکان ها مفید و عملی است.

فرمانده حوزه بسیج امام رضا (ع) داورزن ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی زوایا و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل جوان عنوان کرد.

حسینی موحد با تاکید بر رهبری امام راحل (ره) به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب، گفت : امام خمینی(ره) طرح نوین حکومت اسلامی را در قالب اصل ولایت فقیه پی ریزی کردند.

وی با اظهار اینکه با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد پیشرفت های علمی ، فناوری ها ، سازندگی ها ، اختراعات و اکتشافات پی در پی در جمهوری اسلامی هستیم ، افزود : این پیشرفت ها حاکی از آن است که تمدن نوین اسلامی در حال تحول، محقق شدن و پیدایش است.

دبیر ستاد دهه فجر داورزن با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی در این ایام گفت : 55 برنامه فرهنگی ، هنری ، ورزشی در این شهرستان طی دهه مبارک فجر برگزار می شود.

حسینی موحد افزود : برگزاری محفل انس با قرآن ، شبی با خاطرات راویان انقلاب ،برگزاری همایش نقش زنان در انقلاب ، برگزاری نشست پرسش و پاسخ با حضور مسوولان شهرستان ، برگزاری کارگاه حجاب و عفاف و برگزاری کارگاه انقلاب شناسی از جمله این برنامه ها است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.