اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7901 / نظرات: 0

با هدف معرفی تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان:


اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سبزوار، اسفندماه برگزار می شود


 اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سبزوار " اسفندماه 1392 با حضور چندین شرکت از سراسر کشور به مدت 4 روز در سالن نمایشگاهی میلاد سبزوار به همت کانون سبزوار نوین برگزار می شود.
علی بروغنی مدیر عامل کانون سبزوار نوین ضمن اعلام این خبر افزود: صنعت ساختمان در ساليان اخير پيشرفتهاي خوبی داشته است به گونه اي كه امروزه از محدوده يك صنعت كارگاهي صرف خارج شده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات مدرن و سيستمهاي نرم افزاري و اتوماسيون صنعتي،ماشين آلات و تجهيزات به عنوان كالايي كه محصول علم و فناوري است در اختيار مصرف كنندگان قرارمي گيرد.
وی افزود: خوشبختانه ورود تكنولوژي صنعت ساختمان به كشور موجب شده كه روند بهبود كيفي توليدات داخلي نيز شتاب بيشتري بگيرد ولی متاسفانه این موضوع را در سبزوار شاهد نیستیم و حضور پیمانکاران ضعیف و غالب اوقات ساخت خانه توسط خود افراد بدون در نظر گرفتن اصول مهندسی و تکنولوژی روز دنیا وجود نگاه تخصصی و برگزاری اینچنین نمایشگاهها و سمینارهای تخصصی را صد چندان می نماید.
مدیر عامل کانون سبزوار نوین در ادامه با اشاره به جایگاه این نمایشگاه و سمینار به عنوان فضایی مناسب جهت معرفی و عرضه محصولات و خدمات شرکت های فعال و برگزیده صنعت ساختمان افزود: در این دوره امکانات ویژه حضور به عنوان حامی مالی و یا مشارکت کننده جهت شرکت های فعال و برگزیده صنعت در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل با هماهنگی ستاد برگزاری با شماره 05712229707 ، فرم های مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
" اولین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان " همزمان با اولین سمینار تخصصی تجهیزات و فن آوری نوین صنعتی سازی ساختمان، با محوریت معرفی و بازارسازی توانمندی ها، امکانات و تجهیزات ساخت مسکن از تاریخ 1 لغایت 5 اسفند ماه سال جاری در سالن میلاد, محل دائمی نمایشگاههای سبزوار برگزار می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.