اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7908 / نظرات: 0


مزار شهدای معظم سبزوار عطرافشانی شد


در ششمین روز از دهه مبارک فجر و در روز میهمانی لاله ها ، مزار شهدای سبزوار با حضور مسوولان و مردم شهید پرور دیار سربداران ،غبار روبی و عطرافشانی شد.
 
به گزارش ایرنا ، در این آیین معنوی که روز پنجشنبه در جوار تربت پاک شهدای سبزوار برگزار شد ، جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، روحانیون ، مسوولان ، نیروهای نظامی و انتظامی ،بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان سبزوار حضور داشتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار در حاشیه برگزاری این آیین معنوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : همه ما بایستی پیام رسان خوبی برای ارزش های شهدا به نسل جوان جامعه باشیم.

حجت الاسلام حسین زحمتکش با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود : انقلاب اسلامی با نثار خون شهدا ، رهبری امام راحل (ره) و فداکاری مردم به پیروزی رسید.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در همه ابعاد سیاسی ، علمی ، اجتماعی ، فرهنگی، گفت : اقتدار و عزت امروز جمهوری اسلامی به عنوان الگوی دینی در اقصی نقاط جهان به برکت خون شهیدان همیشه جاوید است که باید همه امت بویژه جوانان راه آنان را تداوم بخشند.

وی با اشاره به ویژگیهای شهدا در دینمداری و ولایتمداری گفت : محوریت زندگی شهدا بر مبنای پیروی از دین و ولایت فقیه بود.

مردم شهید پرور شهرستان سبزوار با حضور بر سر مزار شهدا ، قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره دلاورمردیهای آنان را گرامی داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.