اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7910 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


تداوم راه شهیدان موجب حفظ دستاوردهای انقلاب است


تداوم راه شهیدان موجب حفظ دستاوردهای انقلاب است امام جمعه داورزن گفت: تداوم راه شهیدان یکی از مهمترین راههای حفظ دستاوردهای انقلاب است.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی روز پنجشنبه در همایش بزرگ خانواده های شهدای سبزوار که در بقعه امامزاده کوشک سبزوار برگزار شد، افزود: حرکت در مسیر شهدا حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند، اظهار داشت: این خانواده ها بودند که جوانانی تربیت کردند که این انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس این فرزندان باغیرت ایران اسلامی جان نثارانه از میهن دفاع کرده و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

امام جمعه داورزن گفت: هر کس که به برکت خون شهدا و رای این مردم مسوول شد باید حواسش را جمع کند که شهدا ناظر بر اعمال او هستند.

حجت الاسلام مداحی با گرامیداشت دهه مبارک فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسوولان بایستی با افزایش بصیرت و وحدت ارزش های انقلاب را با جان و دل حفظ کنند.

وی گفت: امام راحل اولین جرقه هدایت را با نوشتن کشف الاسرار از شهریور 1320 علیه سیاست ضد دینی و ضد فرهنگی رضا شاه پهلوی رقم زد.

امام جمعه داورزن افزود : این قیام در سال 1341 در جریان لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی، وارد مرحله تازه ای شد و امام راحل با مخالفت آشکار و شدید علیه لایحه مزبور در برابر رژیم پهلوی ایستاد تا اینکه به دلیل مبارزه با طاغوت از ایران تبعید و به نجف اشرف مهاجرت نمود.

وی ادامه داد : امام خمینی (ره) به جامعه اسلامی آگاهی و بصیرت آموخت و نظام پهلوی و عوامل سرسپرده به غرب را دچار تزلزل و بی ثباتی کرد.

امام جمعه داورزن گفت: امام راحل با تربیت شاگردانی همچون امام خامنه ای، آیت الله مطهری و آیت الله طالقانی طرح حاکمیت دینی را برای نسل آینده طراحی کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار نیز در این همایش گفت : شهدا انسان هایی متحول شده و به یقین رسیده الهی بودند.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود : امنیت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا هستیم .

وی ادامه داد : شهدا برای دفاع از میهن اسلامی از همه چیز خود گذشتند و جان خود را برای دفاع از ارزش های اسلامی فدا کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : بایستی این دستاوردها برای همه بویژه برای جوانان تبیین و بازگو شود.

وی اظهار داشت: انقلاب ما بدون ذره ای کوتاه آمدن از اصول و ارزش ها در اوج اقتدار، امنیت و سربلندی قرار دارد./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.