اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1392 / کد مطلب: 7914 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب : حفظ وحدت و افزایش بصیرت برای صیانت از دستاوردهای انقلاب ضروری است



 امام جمعه خوشاب گفت : حفظ وحدت و افزایش بصیرت برای حفظ و پاسداشت هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های باشکوه نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : انقلاب اسلامی ما یک حقیقت برخاسته از سنت های الهی است که رمز پیروزی و تداوم آن وحدت است.

وی با اظهار اینکه عناصر اصلی پدیدآورنده این انقلاب مردم هستند که توانستند این انقلاب را با رهبری مدبرانه امام راحل (ره) به ثمر برسانند ، اظهار داشت : حضور میلیون ها نفر در مراسم دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن نشانه متکی بودن انقلاب به ایمان ، اعتقادات و ارزش های اسلامی مردم است .

حجت الاسلام صاحبی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم جهان را به لرزه در آورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وی افزود: ایام مبارک دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه برای جوانان و نوجوانان است .

امام جمعه خوشاب با اشاره به دستاوردهای بسیاری که انقلاب اسلامی برای مردم در پی داشت، گفت : حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه و عزت ملت ایران در سایه اسلام و ولایت ، کسب استقلال و آزادی ، استکبار ستیزی ، نفی سلطه و عدالت گستری از ارزشهای دینی است که به برکت انقلاب همه اینها نصیب ما شده است.

حجت الاسلام صاحبی به موفقیت ها و پیشرفت های در همه ابعاد و زمینه ها پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت : بایستی مردم و مسوولان در حفظ آرمان ها و دستاوردها انقلاب اسلامی بکوشیم.

امام جمعه خوشاب خواستار شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت : این راهپیمایی مظهر اقتدار ملی نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.