اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1392 / کد مطلب: 7918 / نظرات: 0

اولین نماز جمعه روداب اقامه شد/


نماز جمعه برای مؤمنین سفره پربرکتی محسوب می شود


نماز جمعه برای مؤمنین سفره پربرکتی محسوب می شود  امام جمعه روداب سبزوار گفت : نماز جمعه از شعائر الهی است و شعائر خدایی یعنی علامت های اطاعت از خدا توسط خلق که بایستی انجام پذیرد.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در اولین نماز جمعه شهر روداب سبزوار افزود: انجام فریضه نماز جمعه توفیق بزرگی است که خداوند به مردم این خطه اعطا کرده است.

وی ادامه داد: نماز جمعه برای مؤمنین سفره پربرکتی محسوب می شود و نقش مؤثری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در مدت 34سال داشته است.

حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: فرزند این امام همام موعود الهی و نجات بخش همه گرفتاران عالم است.

امام جمعه روداب همچنین دهه فجر را یک عید بزرگ دانست و گفت : این عید فقط متعلق به کشور ما نیست بلکه به کلیه مسلمانان تعلق دارد و این انقلاب باعث سرافرازی تمامی مسلمین شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما تفاوت های اساسی با سایر انقلاب ها دارد و مهم ترین آنها این است که در رأس انقلاب ما شخصیتی حضور داشت که الهی بود و در قلب ها نفوذ کرده بود و مردمی بودن انقلاب نیز از ویژگی های منحصر به فرد است.

بر پایه این گزارش ، همچنین مسوول شورای سیاسگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در جمع نمازگزاران شهر روداب گفت: نماز جمعه مایه آرامش است و نماز جمعه منشاء وحدت و همدلی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین معادیخواه افزود: نماز جمعه به فرزندان ما ،احترام به پدر و مادر و به پدران و مادران ما فرزند داری را می آموزد.

وی ادامه داد: نماز جمعه مکانی برای توبه و انسان سازی است و به انسانها نورانیت و صفا می دهد.

همچنین در جمع مردم ولایتمدار رودآب سبزوار حکم امام جمعه این شهر قرائت شد.

شهر روداب مرکز بخش روداب در فاصله 42 کیلومتری جنوب شهر سبزوار قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.