اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1392 / کد مطلب: 7924 / نظرات: 0


فرمانده انتظامی خراسان رضوی: امنیت پایدار مستلزم تعامل و همکاری همه آحاد جامعه است



 فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت : توسعه نتیجه امنیت و امنیت پایدار مستلزم تعامل و همکاری همه مردم جامعه است .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم روز شنبه در مراسم افتتاح فرماندهی انتظامی خوشاب با اشاره به وجود احساس امنیت بالا در کشور ایران اسلامی، افزود : هیچ کجای دنیا امنیت کشور ایران را نداشته و امنیت نظام جمهوری اسلامی زبانزد است .

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تعامل جامع محور با مردم است و با این تعامل توانسته تا اندازه زیادی نظم اجتماعی و آسایش فکری را در جامعه فراهم کند، اظهار داشت : توسعه در همه ابعاد سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی نیازمند امنیت است.

وی در خصوص افتتاح فرماندهی انتظامی خوشاب نیز گفت : امروز اولین فرمانده انتظامی خوشاب معرفی شد و شاهد آغاز کار رسمی این فرماندهی هستیم .

وی با اشاره به ضرورت استقرار فرماندهی در شهرستان تازه تاسیس خوشاب ابراز امیدواری کرد که با تعامل خوب مردم و مسوولان شاهد تداوم فعالیت این فرماندهی به نحو بسیار مطلوب باشیم .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با گرامیداشت دهه مبارک فجر نیز گفت : در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی همچون گوهری در دنیا می درخشد و الگوی همه آزادیخواهان جهان است .

سردار پاسدار امیری مقدم با مقایسه قبل از پیروی انقلاب با شرایط کنونی گفت : انقلاب برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورد.

وی با اشاره به وابستگی کشور در زمان قبل از پیروزی انقلاب افزود : در آن زمان بیش از 30 هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و حتی اگر سلاحی در کشور خراب می شد بایستی مستشار خارجی تعمیر می کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی به موفقیت ها و پیشرفت های علمی و فناوری در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیر اختراعات و اکتشافات فرزندان این مرز و بوم هستیم .

وی به نقش رهبری مدبرانه امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : اتحاد ، وحدت مردم و تبعیت از رهبری علی رغم همه موانع و توطئه ها سبب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شده است .

سردار پاسدار امیری مقدم به ترور شخصیت های برجسته انقلاب ، تحریم و کودتاها در مسیر پرپیچ و خم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : در طول این سی و پنج سال از انقلاب اسلامی لحظه ای نبوده که شاهد توطئه و نقشه ای جدید از سوی دشمن نباشیم که این تاثیرگذاری انقلاب را می رساند.

وی به توان رزمی بالای کشور اشاره کرد و گفت : امروز ایران اسلامی به برکت عزت الهی و پیروی از ولایت فقیه ضمن تعامل با همه کشورها هیچ ترس و واهمه ای از قدرت های استکباری ندارد./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.