اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 26 مهر 1390 / کد مطلب: 793 / نظرات: 0


صوت دلنشين و قرائت قاری نوجوان سبزواری قطری ها را شگفت زده کرد


صوت دلنشين و قرائت  قاری نوجوان سبزواری قطری ها را شگفت زده کرد به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) روابط عمومی و امور بين الملل سازمان اوقاف و امور خيريه اعلام كرد، صوت دلنشين و قرائت ابوالفضل طبسی، قاری نوجوان ايرانی در حالی فضای شبكه تلويزيونی الجزيره اطفال قطر را متبرك كرد كه صدای وی از ميان نزديك به دو هزار و 400 شركت‌كننده بيش از همه توجه شنوندگان از جمله وزير اوقاف قطر را جلب كرد.

بنابر گزارش اداره كل فرهنگی آفريقا و عربی، دكتر غيث الكواری پس از اتمام اين مسابقات كه با تشويق بی‌نظير شركت‌كنندگان از تلاوت اين قاری ايرانی همراه شد، گفت: بهترين قرائت را ابوالفضل طبسی، قاری نوجوان ايرانی داشته است.

مسابقات جهانی تلاوت قرآن گروه سنی 9 تا 12 سال كه همه ساله توسط شبكه الجزيره اطفال قطر و با همكاری وزارت اوقاف اين كشور برگزار می شود در نوع خود يكی از مهمترين مسابقات قرآن است كه به صورت مستقيم از اين شبكه و تعدادی از شبكه‌های پربيننده قطر به نمايش در می‌آيد.

در مسابقات سال جاری شركت‌كنندگان از 46 كشور جهان حضور داشتند. ابوالفضل طبسی نيز بعنوان مهمان افتخاری در كنار 15 قاری ديگر در اختتاميه مسابقات حضور يافت و با ارائه يكی از بهترين قرائت‌های خود توانست نظر مساعد بسياری از شنوندگان و مسئولان از جمله رئيس شبكه الجزيره اطفال را به دست آورد.

بر اين اساس وی از اين قاری نوجوان و خوش لحن ايرانی برای شركت در مسابقات سال آينده شبكه الجزيره اطفال قطر دعوت به عمل آورد كه از مشخصه‌های بارز اين مسابقات می‌توان به انتخاب هيئت داوران برجسته و جوايز بالای مسابقات شامل 15،10 و 20 هزار يورو اشاره كرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.