اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1392 / کد مطلب: 7956 / نظرات: 0

فجر 92 ، حماسه وحدت و امید؛


مردم سبزوار یکبار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کردند


مردم سبزوار یکبار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کردند دهها هزار نفر از مردم مومن و انقلابی شهرستان سبزوار با حضور کم نظیر و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، یکبار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کردند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، روحانیون، مسوولان اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان و ورزشکاران با حضور باشکوه و گسترده، وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه سبزوار با طی مسیر چهار راه شهدا تا میدان کارگر این شهر و سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و فتنه گر، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، بار دیگر پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کرده و با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم کم نظیر راهپیمایان تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدای انقلاب و انرژی هسته ای و پرجم سه رنگ جمهوری اسلامی را با خود حمل می کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت شد و با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

برگزاری ایستگاههای صلواتی، نمایشگاههای عکس، گلباران جمعیت در طول مسیر راهپیمایی از جمله آیین های جانبی مراسم امروز در سبزوار بود./

همچنین مراسم راهپیمایی با شکوه و گسترده 22 بهمن با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم انقلابی و شهید پرور در شهرستان های جوین ،جغتای ،داورزن ،خوشاب و ششتمد برگزار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.