اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1392 / کد مطلب: 7958 / نظرات: 0

محسنی ثانی در جمع راهپیمایان سبزوار:


رجزخوانی آمریکا به خاطر ترس از انقلاب اسلامی است


رجزخوانی آمریکا به خاطر ترس از انقلاب اسلامی است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه رجزخوانی ها، شعارها و هیاهوهای آمریکا به خاطر ترس از غلبه انقلاب اسلامی است.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا محسنی ثانی پس از راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم سبزوار افزود: ره آورد مذاکرات هسته ای و سفر ژنو و عزت و سربلندی ایران در راستای مکتب اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه آمریکا می گوید همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی برای ایران روی میز است، اظهار داشت: آمریکا باید بداند ما نیز با فرماندهی معظم کل قوا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، ارتش و از همه مهمتر با مردم همیشه در صحنه،

تمام قوای نظامی، موشک های دوربرد، هواپیما های بدون سرنشین و فریادهای الله اکبر را روی میز داریم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا باید بداند ما امتی هستیم که با قطره قطره خون خود، با جوانان و خانواده های معظم شهدا از همه عزت و شرف، ایمان و اعتقادات و رهبر و امام خود دفاع می کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ما با وحدت و انسجام ملی در برابر استکبار می ایستد، افزود: ملت ما هیچ خوف و ترسی از شعارها و رجزخوانی های آمریکا ندارد زیرا 35 سال است که به این ترفندها عادت کرده است.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو اظهار داشت: هر چند از سوی دو طرف انتقاداتی هست اما آنچه که بشارت می دهم این است که این مذاکرات آینده و نتیجه خوبی همراه با حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در بر خواهد داشت.

وی گفت: این مذاکرات زمینه و گامی برای پیروزی نهایی است و مقاومت، تبعیت از رهبری و وحدت مسوولان بدون شک پیروزی و توفیق به بار خواهد آورد.

وی ادامه داد: ضمن اطمینانی که به تیم مذاکره کننده و دولت و مسوولان داریم، نگاه بدبینانه خود را از آمریکا نیز نمی گیریم.

محسنی ثانی افزود: از آغاز کار دولت یازدهم تاکنون 130 هیات سیاسی از مسوولان بلند پایه و کشورهای مختلف به ایران آمده اند و اخیرا نیز تیم اقتصادی فرانسه با 130 شرکت به ایران آمده و بقیه کشورها نیز در نوبت هستند که همه اینها نشان از پیروزی ملت ایران است.

وی به حرکت بیداری اسلامی در جهان نیز اشاره کرد و گفت: این حرکتها هم از برکت انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم و از دستاوردهای آن حفاظت کنیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.