اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 28 مهر 1390 / کد مطلب: 802 / نظرات: 0

سرهنگ پاسدار نمدچیان/


امروز يكي از مهم‌ترين رسالت‌هاي سپاه و بسيج مقابله با تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمنان است.


امروز يكي از مهم‌ترين رسالت‌هاي سپاه و بسيج مقابله با تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمنان است در مراسم افتتاحيه ساختمان پايگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) كه با حضور جمعی از فرماندهان نظامي و انتظامي و مسئولان ادارات، نهادها و ارگانهاي دولتي و  جمع كثيري از خانواده هاي شهدا، رزمندگان، ايثارگران، بسيجيان، و روحانيت معظم و اقشار مختلف مردم برگزار شد، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سبزوار گفت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره و با تمام وجود برای سربلندی کشور تلاش کرده‌اند و دشمنان همواره از هیمنه بسیج می‌ترسند.

سرهنگ جعفر نمدچيان افزود: در جنگ نرم نیز بسیجیان با تبعیت از مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده‌اند و بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان هستیم.

وي با بيان اينكه نقش بسيج در مقابله با جنگ نرم و خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان بي‌بديل است اظهار داشت: حفظ و تقویت ارزش های دینی و اسلامی در جامعه برای خنثی کردن توطئه های دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ضروری است که در این راستا بسیج نقش بسزایی دارد.

سرهنگ نمدچيان تصريح كرد: بسیجی خود را تابع محض ولایت می داند و فرهنگ بسیجی برگرفته از قرآن، اسلام، فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی است.

وي ادامه داد: در جامعه اسلامي يك بسيجي همواره مطيع ولايت است،زيرا مساجد پايگاههاي اصلي بسيج از بدو انقلاب بوده و افرادي كه در بسيج خدمت مي‌كنند همه درحال عبادت هستند.

وي خاطرنشان كرد: تا زمانی که افراد در مسیر ولایت فقيه، انقلاب و نظام اسلامی باشند، جامعه از گزند خطرات و توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي مصون مي‌ماند.

فرمانده ناحيه سپاه سبزوار افزود: امروز يكي از مهم‌ترين رسالت‌هاي سپاه و بسيج مقابله با تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمنان است.

وي بر حفظ حجاب تأكيد كرد و يادآور شد: حجاب از ضروريات دين اسلام است چراكه در قرآن نسبت به رعايت آن از سوي مردان و زنان تاكيدات فراواني شده است.

نمدچيان افزود: با رعايت حجاب و پاكدامني مي‌توان به كرامت انساني و در نهايت حفظ سلامت جامعه دست يافت.

فرمانده پايگاه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي (ع) سبزوار  نيز در اين مراسم گفت: این پایگاه در طبقه فوقاني مسجد حضرت زينب كبري (س) با زیر بنایي بالغ بر 80 متر مربع و با هزينه اي بالغ بر 6 میلیون تومان از کمک های مردمی خیرین و اعتبارات نیروی مقاومت بسیج سپاه سبزوار احداث شده است .

سيدمحسن جعفري با بيان اينكه اين پايگاه در مدت 45 روز  به بهره برداری رسیده است افزود: براي تجهيز اين پايگاه نياز به 4 ميليون تومان اعتبار مي باشد.

وي رسالت بسيج و بسيجيان را در اين برهه از زمان بسيار پراهميت دانست و اظهار داشت: درحال حاضر ارائه و شناسايي چهره زيبا از دين اسلام به آحاد جامعه از مهم‌ترين رسالت‌هاي بسيج محسوب مي‌شود.

وي ادامه داد: بسيجيان شاگردان مكتب عشق بوده و بسيج را مي‌توان به حق مردمي‌ترين نيروي مقاومت درجهان ناميد، زيرا بسيجي حضوري سرخ و حماسي در صحنه عمل دارد كه سرشار از ايمان او است.

جعفري با اشاره به اينكه مهمترين ويژگي بسيج ، نفوذ در اقشار مختلف مردم است ، افزود : اين تدبير زيباي امام (ره) در تشكيل بسيج مستضعفين ، ارتباط با مردم را به بهترين شكل ايجاد كرد.خبرگزاری فارس

 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.