اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 بهمن 1392 / کد مطلب: 8040 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن:مردم در ۲۲ بهمن با حضور خود صفحه جدیدی در جهان گشودند


امام جمعه داورزن:مردم در ۲۲ بهمن با حضور خود صفحه جدیدی در جهان گشودند

امام جمعه داورزن در خطبه های امروز گفت: مردم غیور که در راهپیمایی پرشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن شرکت فعال نمودند ، با حضور خود صفحه جدیدی در جهان گشودند.

حجت الاسلام محمود مداحی با تقدیر از حضور فعال مردم در صحنه گفت: مردم و دولت ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن گزینه حضور ،صبر و مقاومت را به رخ جهانیان کشیدند .

وی خطاب به استکبار جهانی گفت:ای غول های استکبار هر چند ستم و خیانت بکنید روزی فرا می رسد که ملت ما صبر و مقاومت یعقوب وار بالاخره،یوسف فاطمه را در آغوش خواهد گرفت و ریشه ستم و خیانت و فساد غربی و هم پیالگانش را خواهد سوزاند.

مداحی اظهار داشت:در پی تمایل شرکت های بزرگ غربی برای تجارت با ایران مقامات آمریکایی به شدت واکنش نشان دادند. و مدعی شده اند که کاهش تحریم های ایران به معنای بازشدن فضای اقتصادی این کشور برای تجارت بین المللی نیست .

وی با اشاره به هشدارو تهدید  اوباما به شرکت های خارجی برای نقض کنندگان تحریم ایران گفت: سخنگوی وزارت خارجه امریکا جین ساکی گفته که راه ایران برای تجارت باز نیست.شما گرگان اقتصادی و قلدران وحشی و دروغ پرداز غربی بویژه امریکا و اسرائیل دنبال چه هستید ؟

خطیب جمعه داورزن در ادامه افزود:جمعه با ارزش ترین روز و سید روزهاست و تنها روزی که خدا در قرآن آورده سوره ای با نام جمعه است و در نظر معصومین هم از ارزش والایی برخوردار است

وی به اهمیت روز جمعه اشاره کرد وگفت:گزینش الهی ، برتری جمعه در حدیث قدسی،طلوع خورشید به فضیلت روزجمعه ، روز استجابت دعا و برآورده شدن حاجات و جمعه روز برداشتن محنت های ایوب و زمان خطاب شدن به آتش نمرودیان برای سرد شدن و حفظ جان ابراهیم (ع) و زمان نزول گوسفندی برای قربانی شدن به جای اسماعیل است.

وی به ارزش نماز جمعه ا از دیدگاه ائمه (ع) پرداخت وگفت:امام صادق(ع) از امام علی(ع) که فرمود: اگر ۱۰ بار از حضور در نماز عید قربان محروم شوم از یکبار حضور بدون عذر در نماز جمعه برایم بهتر است

مداحی افزود: امام باقر(ع) فرمود: به من رسیده که یاران پیامبر اسلام از خوف تنگی وقت روز جمعه از پنجشنبه برای حضور در نماز جمعه حاضر می شدند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.