اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 بهمن 1392 / کد مطلب: 8048 / نظرات: 0


کارگاه آموزشی مربیان مراکز شبانه روزی بهزیستی در سبزوار برگزار شد



کارگاه آموزشی چگونگی تدوین برنامه مراقبت از خانه های فرزندان ( مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ) با حضور مددکاران ، روانشناسان و مربیان مراکز شبانه روزی شهرستان های غرب استان خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، در این کارگاه آموزشی دو روزه 70 نفر از مددکاران ، روانشناسان و مربیان مراکز شبانه روزی شهرستان های سبزوار ، نیشابور ، کاشمر ، بردسکن ، خلیل آباد ، جوین ، جغتای و داورزن شرکت کرده اند.

رییس اداره بهزیستی سبزوار در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به منظور ارتقا سطح علمی کارشناسان مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و آشنایی هر چه بیشتر آنان با روش های نوین روانشناسی و تربیتی دایر شده است.

محمد حسین هادوی فر اظهار داشت : برخی از کودکان به دلایل مختلفی نظیر آسیب های اجتماعی و خانوادگی مانند اعتیاد،طلاق،فوت،بیماری والدین از زندگی همراه والدین محروم می شوند و با شرایط بی سرپرست و بد سرپرست در جامعه رها شده که نیازمند مراقبت و ارایه خدمات آموزشی و روانشناختی ویژه ای هستند.

وی با اشاره به ضرورت آشنایی هر چه بیشتر مربیان و مددکاران در خصوص مراقبت از این کودکان ، گفت : این مراقبت و نگهداری باید به گونه ای باشد که آسیب های روحی و خلاء های هیجانی این کودکان را پوشش داده و کمک به رشد همه جانبه و پرورش استعداد های نهفته آنها کند. /6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.