اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 بهمن 1392 / کد مطلب: 8060 / نظرات: 0


همایش مدیران عمرانی منطقه8دانشگاه های کشور در سبزوار برگزار شد


همایش مدیران عمرانی منطقه8دانشگاه های کشور در سبزوار برگزار شد همایش یک روزه معاونان و مدیران عمرانی منطقه 8 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور روز سه شنبه در سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" رییس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه برگزاری این گردهمایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : در این همایش که معاونان و مدیران عمرانی 27 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور حضور دارند موضوع نظارت بر طرح های عمرانی و چگونگی انجام طرح های عمرانی در آینده این دانشگاه ها بررسی می شود .

دکتر جواد حدادنیا با اشاره به تفویض اختیار وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به منطقه 8 برای بررسی و نظارت طرح های عمرانی این 27 دانشگاه، افزود : دانشگاه، مرکزی آینده نگر است که باید مباحث و برنامه ریزی های طرح های عمرانی آن برای آینده ای درازمدت انجام شود.

وی با اشاره به فضاهای عمرانی در حال بهره برداری دانشگاه حکیم سبزواری گفت : در این دانشگاه 80 هزار مترمربع فضای آموزشی و کمک آموزشی و خوابگاهی داریم که در حال بهره برداری است.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری اظهار داشت : در حال حاضر 25 هزار و 800 مترمربع در این دانشگاه کلنگ زنی و یا در مرحله فندانسیون است.

دکتر حدادنیا افزود : بهره برداری این 25 هزار و 800 مترمربع حدود 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به کمبود اعتبار اظهار داشت : برای سال 93 در ردیف اعتباری فقط 40 میلیارد ریال برای طرح های عمرانی دانشگاه حکیم سبزواری اختصاص یافته است .

وی افزود : بایستی برای طرح هایی که نیمه تمام است از توان بخش خصوصی و منابع بانکی استفاده شود ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.