اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 بهمن 1392 / کد مطلب: 8065 / نظرات: 0

باحضور مسئولین و خانواده های معظم شهداء


یادواره شهدای یاران ماندگار در سبزوار برگزار شد


یادواره شهدای یاران ماندگار در سبزوار برگزار شد یادواره شهدای یاران ماندگار سه شنبه شب در سبزوار با حضور جمعی از چهره ها و هنرمندان ارزشی کشورمان در محل جایگاه نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام " به نقل از ایرنا، امام جمعه ،فرماندار، مسوولان محلی و جمع زیادی از حانواده معظم شاهد،ایثارگران ،جانبازان ،بسیجیان ،نیروهای نظامی و انتظامی و افشار مختلف مردم مومن و شهید پرور این شهرستان در این یادواره حضور داشتند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم در سخنانی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و اظهار کرد: امروز باید در این گونه مجالس فرهنگ استقامت ،همدلی ،ایستادگی و ایثار را گسترش دهیم .

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار هم در حاشیه این مراسم معنوی گفت: این یادواره با هدف تجلیل از سرداران شهید دیار سربداران و همچنین جانبازان بالای 70 درصد این شهرستان برگزار شده است .

ستوان یکم پاسدار محمد علی یاوری افزود: این یادواره با همت جمعی از جوانان پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) سبزوار برگزار شده است .

وی افزود: بازیگر و هنرمند ارزشی سید جواد هاشمی کار اجرای این یادواره را برعهده دارد.

وی سخنرانی مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت (ع) را نیز از برنامه های جنبی این یادواره اعلام کرد.

قرار است حامد زمانی هنرمند ارزشی و انقلابی کشورمان در این یادواره شرکت کند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.