اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 اسفند 1392 / کد مطلب: 8067 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد:


پروژه گاز رسانی ششتمد آماده بهره برداری شد


پروژه گاز رسانی ششتمد آماده بهره برداری شد
بخشدار ششتمد گفت : پروژه گاز رسانی این شهر تکمیل و آماده بهره برداری است و در حال حاضر کار واگذاری اشتراک گاز به ساکنان این منطقه آغاز شده است .
 
به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، علیرضا عبدالهی در نشست شورای اداری ششتمد اظهارداشت : علیرغم برخی مشکلات اعتباری ولی اقدامات خوب و مثبتی در یک سال گذشته در روستاها و شهر ششتمد انجام شده است.

نماینده دولت در ششتمد افزود: گازرسانی به ششتمد و روستاهای مجاور از مهم ترین پروژه های عمرانی و خدماتی این منطقه است.

وی با ارایه گزارشی از روند عملیات پروژه گاز رسانی ششتمد افزود: خوشبختانه در هفته جاری عملیات تزریق گاز طبیعی به شبکه گاز رسانی ششتمد انجام شد.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده با حضور مسوولان استانی و شهرستانی پروژه گاز رسانی شهر و روستاهای مجاور ششتمد افتتاح شود.

بخشدار ششتمد گفت : سال آینده نیز فاز دوم شبکه گازرسانی برخی روستاهای منطقه ششتمد سبزوار آغاز خواهد شد.

وی یکی از دغدغه های مسوولان این منطقه را تأمین آب شرب سالم و بهداشتی دانست و گفت: با تلاش مسوولان استانی و امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار پروژه آبرسانی روستاهای قاسمی ، جنبذ ، عزیزآباد و سررود ششتمد به بهره برداری رسید.

وی اظهارداشت: آبرسانی به روستاهای مهرنشانی ، حسین آباد ، علی آباد سیدرحیم و چند روستای دیگر منطقه در قالب همین مجتمع ، در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.

عبداللهی همچنین وحدت و همدلی مردم و مسوولان دستگاههای اجرایی را در ششتمد خوب توصیف کرد.

وی به مشارکت 85 درصدی مردم ولایتمدار ششتمد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هم اشاره کرد و افزود: این حضور گسترده مردم در انتخابات لبیکی به پیام مقام معظم رهبری محسوب می شد.

رییس شورای آموزش و پرورش و بخشدار ششتمد همچنین اظهار داشت: اردیبهشت امسال مسابقات قرآن و معارف اسلامی گروه دو دانش آموزان استان خراسان رضوی به بهترین نحو ممکن در خطه ششتمد برگزار شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.