اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 اسفند 1392 / کد مطلب: 8091 / نظرات: 0


والیبال نشسته ثامن الحجج قهرمان لیگ برتر کشور شد


والیبال نشسته ثامن الحجج  قهرمان لیگ برتر کشور شد
 در هفته پایانی رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با پیروزی بر ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر کشور شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در هفته پایانی لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور ˈجام ایثار ˈ ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه سه بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

در این دیدار که عصر پنجشنبه در سالن سربداران شهرستان سبزوار برگزار شد، تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار در مجموع سه ست را به نفع خود به پایان رساند .

در ست اول تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار توانست با نتیجه 25 بر 19 ، ست دوم را نیز با نتیجه 25 بر 14 و ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 مقابل میهمان خود ذوب آهن اصفهان به برتری برسد.

مهدی آشوری داور بین اللملی از تهران و سید جواد میربلوچ داور ملی از ساری این دیدار را قضاوت کردند و منوچهر پورحسن رییس انجمن والیبال نشسته معلولین و جانبازان کشور و رییس سازمان لیگ فدراسیون ناظر این دیدار بود .

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار در مجموع رقابت ها توانست با کسب 32 امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته کشور را به خود اختصاص دهد .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.