اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1392 / کد مطلب: 8098 / نظرات: 0


هادی رضائی:وحدت تیمی مهمترین عامل قهرمانی تیم ما در لیگ برتر شد


هادی رضائی:وحدت تیمی مهمترین عامل قهرمانی تیم ما در لیگ برتر شد  سرمربی والیبال نشسته تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : وحدت تیمی از جمله عوامل مهمی است که موجب قهرمانی تیم ما در لیگ برتر شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" هادی رضایی عصر پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر درهفته پایانی رقابت های لیگ که منجر به قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار شد در طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حمایت های اسپانسر ، زحمات تماشاگران و نیز تجربه و وحدت تیمی از مهمترین عوامل موفقیت تیم ما بود .

وی در خصوص دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : هر دو تیم بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی را ارایه کردند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت : همه بازیکنان کار تیمی بسیار خوبی را ارایه کردند که جای قدردانی دارد.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان ملی و کادر فنی با دانشی بهره می برد و امروز هم در مقابل تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بازی خوبی به نمایش گذاشتند .

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار در مورد بازیهای لیگ امسال هم گفت : سطح کیفی تیم ها نسبت به سال گذشته بهتر شده بود و نتایج به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود تا جایی که تا آخرین روز هنوز قهرمان و نایب قهرمان مشخص نبود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت : از 16 تا 22 اسفندماه اردوی تیم ملی برای آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا در تهران برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه 21 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که هفت نفر از آنان از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار هستند، افزود : رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا از 27 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی ایران در مشهد مقدس برگزار می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.