اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1392 / کد مطلب: 8108 / نظرات: 0


مسوول بیمه ایران : اولويت كاري ما ،رضایت مندی فرهنگیان است


مسوول بیمه ایران : اولويت كاري ما رضایت مندی فرهنگیان است

مسئول شركت سهامي بيمه ايران در سبزوار گفت: رضايتمندي فرهنگيان اولويت كاري ما در بيمه ايران است .

علي نقي شمس آبادي در نشست  بررسي وضعيت قرارداد بيمه طلايي فرهنگيان در سال آينده با مسئولان رفاه معلم ادارات آموزش و پرورش سبزوار، جوين ، جغتاي ، خوشاي داورزن و ششتمد با بيان اين مطلب افزود: هيچ گونه سود دهي در خدمات دهي به فرهنگيان مد نظر نمي باشد.

وي با اشاره به برخي گلايه ها از عدم پرداخت بدهي بيمه به درمانگاهها و پزشكان تصريح كرد: تا آخر اسفند امسال طلب درمانگاههاي فرهنگيان و دكتر سهرابي به آنان پرداخت خواهد شد.

وي كمبود امكانات و نيروي انساني را مهمترين عامل در عدم خدمات دهي بيشتر به بيمه شدگان عنوان كرد و گفت: شهرستان سبزوار و شهرستانهاي تابعه بعد از مشهد مهمترين شهرستان محسوب شده حال آنكه وسعت منطقه و راههاي مواصلاتي مشكلاتي را براي خدمات رساني سريع ايجاد مي كند.

معاون پشتيباني و نيروي انساني مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز در سخناني خواستار توجه بيشتر بيمه به قرارداد منعقد شده بين ادارات شد.

حسن محرابي رضايت طرفين در قرارداد بيمه اي را مهمترين ملاك عنوان كرد و گفت: بايد در اين قرارداد علاوه بر مشروعيت و اهليت طرفين رضايت از خدمات دهي نيز مد نظر باشد.

رئيس آموزش و پرورش ششتمد نيز در سخناني نارضايتي معلمان از سقف قرار دادها را عنوان كرد و گفت: امسال بايستس بيمه ايران در صدور كارت طلايي همكاران اقدام سريع انجام داده تا مانند سنوات گذشته با تاخير چند ماهه كارت طلايي همكاران به دستشان نرسد.

ديگر كارشناسان رفاهي ادارات نيز در سخناني خواستار حل مشكل خدمات رساني بيمه اي و جوابگويي مناسب داروخانه ها به مراجعه كنندكان شدند





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.