اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 اسفند 1392 / کد مطلب: 8119 / نظرات: 0


آیین اختتامیه 3 نمایش کمدی در سبزوار


مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از آیین اختتامیه 3 نمایش اجرا شده در بهمن ماه در شهرستان سبزوار خبر داد .
الهه قلعه نوی با اعلام این خبر افزود : آیین اختتامیه 3 نمایش سفر شگفت انگیز شنل قرمزی به کارگردانی مجید بهنامی فر ، ورچم به کارگردانی مهدی عباسی و نمایش بفرمایید شام به کارگردانی جواد رازقندی که در بهمن ماه به مدت 30 شب و با حضور 30000 تماشاچی در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی وهنری اسرار سبزوار به روی صحنه رفته بود برگزار گردید.
وی گفت : در این مراسم که در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی وهنری اسرار سبزوار با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ، مدیر کانون هنرمندان شعبه سبزوار ، مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ، هنرمندان پیشکسوت و کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید از کلیه بازیگران ، عوامل و حامیان این نمایش با اهدای لوح سپاس با حضور والدین بازیگران نمایش از آنها تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است : اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی داورگ ، پخش قسمتی از اجرای نمایش ها ، سخنرانی مسئول انجمن هنرهای نمایشی و سخنرانی کارگردان های نمایش ها از دیگر برنامه های این اختتامیه بود .
شایان ذکر است در پایان مراسم از کلیه هنرمندان وعوامل نمایش ها ضمن صرف شام پذیرایی بعمل آمد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.