اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 اسفند 1392 / کد مطلب: 8122 / نظرات: 0


فرماندار: سبزوار از معدل گازرسانی استان بالاتر است.


 معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: با تلاش نمایندگان محترم و خادمان سبزوار بزرگ، امروز خوشحالیم به اطلاع مردم عزیزمان برسانیم: سبزوار از معدل گازرسانی استان بالاتر است.
 و با حضور مهندس قاسم شعبانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار، مهندس علیرضا معراجی مدیرکل شرکت گاز منطقه خراسان، محمدرضا محسنی ثانی و رمضانعلی سبحانی فر نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و مسئولان ادارات و نیروی انتظامی منطقه مراسم آغاز بهره برداری از پروژه گاز رسانی به شهرهای روداب و ششتمد برگزار شد.
معاون استاندار خراسان رضوی در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم این دو شهر در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و جشن های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با اقدامات بسیار خوب و ارزشمند مهندس معراجی و همکاران ایشان، امروز خوشحالیم که گرما را به منازل شما ولی نعمتان انقلاب تقدیم کرده ایم.
فرماندار سبزوار گفت: پس از رفع محرومیت از این دوشهر، مهمترین نیاز منطقه راه های دسترسی به شهرستان است که قطعا با تلاش همه مسئولان، از جمله نمایندگان محترم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم این دوشهر که خوشبختانه در روداب به برکت انقلاب اسلامی سومین هفته از اقامه نماز جمعه را نیز شاهد بوده ایم، میسر خواهد شد.
مهندس شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود با تکریم از جایگاه حجج اسلام کیانی مقدم و ثباتی مقدم امام جمعه این دوشهر افزود: جا دارد بار دیگر به خانواده محترم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و همه مردم بخاطر حضور حماسی ایشان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای همه شما عزیزان آرزوی توفیق نمایم.
پس از سخنان معاون استاندار و فرماندار سبزوار مهندس علیرضا معراجی در باره ویژگی های این مراسم گفت روداب و ششتمد به ترتیب هفتاد و یک و هفتاد ودومین شهرهای استان هستند که گازرسانی به آنها انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز منطقه خراسان افزود: بالغ بر 2 هزار و 250 روستای واجد شرایط گازرسانی داریم که از این تعداد به یکهزار و هشت روستا گازرسانی شده است که بدین ترتیب جمعیتی حدود یک ونیم میلیون نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی ضریب نفوذ گاز در کشور را در حالی 62 درصد عنوان کرد که این ضریب در استان خراسان از 70 درصد عبور کرده است.
معراجی یادآورشد: این پروژه ها (گازرسانی به شهرهای روداب و ششتمد) طی شش ماه گذشته انجام شود اما به خاطر مشکلات ناشی از کمبود اعتبارات در استان، با تأخیر انجام شده است. با این همه خوشحالیم که در چنین شرایطی که برای هر انشعاب رقمی حدود 4 میلیون تومان هزینه به شرکت وارد آورده است توانستیم دوبرابر سرانه های دولتی و با تنها دو میلیون تومان گاز را به مردم محروم این مناطق برسانیم.
محمدرضا محسنی ثانی نیز در این مراسم معدل گازرسانی به شهرستان سبزوار را بالاترین معدل در استان ذکر کرد و گفت: اگر نبود تلاش و همت فرماندار محترم، امامان جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار و این دوشهر، پیگیری های مردم خوب شاید امروز چنین توفیقاتی نصیب مردم نمی شد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با برخورداری از نعمت گاز دیگر به این دوشهر نباید لقب محروم اطلاق شود و باید که از این پس برای مشکلات آب، فضاهای مناسب ورزشی،موضوع سلامت و احداث درمانگاههای مناسب در دستور کار باشد.
رمضانعلی سبحانی فر نیز در حاشیه این مراسم با بیان فهرستی از نیازهای مردمی در دو شهر روداب و ششتمد بیان داشت: خوشبختانه برای آب ششتمد نیز مجوز حفر چاه را گرفتیم و این کار به انجام رسید و از هفته آینده نیز مقدمات خط انتقال آب با اعتباری حدود 3 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.سبزوار نيوز





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.