اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1392 / کد مطلب: 8129 / نظرات: 0


شهردار سلطان آباد:با بسیج تمام امکانات ، خدمات دهی به مسافران نوروزی انجام خواهد شد



شهردار سلطان آباد خوشاب گفت : با همه امکانات و منابع شهرستان برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان و زائران حضرت ثامن الحجج (ع) تلاش می کنیم .
 
به گزارش "سبزوار پیام" مرتضی رهنمافر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیش بینی برنامه های متنوع برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی افزود : کمیته ویژه استقبال از نوروز از یک ماه گذشته در این شهرداری با همکاری و هماهنگی خوب اعضا تشکیل شده است .

وی اظهار داشت: این کمیته به منظور برنامه ریزی برای ارایه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای ایام نوروز در نظر گرفته شده که در قالب طرح ویژه استقبال از بهار 93 اجرا می شود، افزود : همچنین در این کمیته زیباسازی و آماده سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

شهردار سلطان آباد خوشاب اظهار داشت : این شهرداری از چندی پیش با استفاده از تمام امکانات اقدام به آماده سازی معابر، خیابان ها، پارک ها و فضای سبز، ورودی های شهر، اماکن تاریخی و گردشگری و میادین با گلکاری خیابان ها و بولوارها، اصلاح ، ترمیم جداول ، بلوارها ، آیلندها و پیاده روها و نورپردازی معابر اصلی شهر کرده است.

رهنمافر همچنین از تجهیز دو پارک محله این شهر به وسایل بازی کودکان خبر داد و گفت : 200 میلیون ریال بدین منظورهزینه شده که در حال نصب و راه اندازی است.

وی به برپایی سفره هفت سین و آذین بندی سطح شهر نیز اشاره کرد و گفت : بر اساس پیش بینی های انجام شده شهرداری سلطان آباد در صورت نیاز مکانی در پارک شهر برای اسکان مسافران در نظر گرفته است .

شهردار سلطان آباد خوشاب با اشاره به برگزاری جلسات و هماهنگی های لازم با دستگاه های مربوطه و آماده باش همه دستگاه ها در ایام تعطیلات نوروز گفت : از جمله حضور فعال ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در چهارشنبه آخر سال و روزهای تعطیلات عید نوروز و حضور شهردار کشیک به صورت شبانه روزی در ایام تعطیل در دستور کار این شهرداری است .

شهر سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در شمال شرقی سبزوار قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.