اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 اسفند 1392 / کد مطلب: 8139 / نظرات: 0


28 کانون فرهنگی هنری مساجد در سبزوار افتتاح و بهره برداری شد



همزمان با بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، 28 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان سبزوار افتتاح و بهره برداری شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" مسوول دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد سبزوار روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح یکی از این کانون ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 16کانون از این تعداد در بخش مرکزی و روداب سبزوار، چهار کانون در ششتمد ، دو کانون در داورزن و شش کانون فرهنگی هنری مساجد هم در خوشاب افتتاح و بهره برداری شد.

علیرضا رادمان اظهار داشت : با بهره برداری از این 28 کانون تعداد کانون های فعال مساجد شهرستان های سبزوار ، خوشاب و داورزن به 116 کانون رسید.

مسوول دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد سبزوار با اشاره به تامین تجهیزات کانون ها پس از موافقت ستاد عالی کانون های مساجد، گفت : علاوه بر آن بر اساس فعالیت هایی تربیتی ، فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، ورزشی و ... به هر کانون اعتباری اختصاص می یابد.

وی اظهار داشت : انجام فعالیت های فرهنگی و هنری مبتنی بر مضامین دینی و قرآنی به عنوان مبنای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است .

در مراسم افتتاح و بهره برداری از این کانون های فرهنگی ، هنری مساجد از 21 نفر مدیر مسوول ، رابط و امام جماعت برای انجام فعالیت های فرهنگی در کانون های مساجد تجلیل شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.