اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 اسفند 1392 / کد مطلب: 8144 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار:بدون واگذاری هیچ امتیازی قهرمان لیگ برتر می شویم



 مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : با تمام قوا به مصاف حریفان رفته و بدون واگذاری هیچ امتیازی قهرمان لیگ برتر می شویم.
 
به گزارش"سبزوار پیام" حمید شجاع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی حساس و سختی مقابل تیم سنگ آهن بافق یزد به عنوان تیم دوم جدول در پیش داریم .

وی با بیان اینکه جمعه دهم اسفندماه به مصاف سنگ آهن بافق یزد می رویم ، افزود : این تیم بسیار قدرتمندی است که از بازیکنان باکیفیت و کادر فنی و مربی با دانش و با هوشی بهره می برد.

وی ادامه داد : شناخت خوبی از تیم بافق یزد داریم و بازی های این تیم را آنالیز کرده ایم و در مجموع با تمرینات منظمی که پشت سرگذاشته ایم با هدف پیروزی به مصاف حریف می رویم .

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص تیمش گفت : تیم در وضعیت مطلوبی است و در آمادگی کامل بسر می برد و در حال حاضر هیچ محروم و مصدومی هم نداریم.

وی با اشاره به بهره گیری تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار از بازیکنان ملی پوش، گفت : با کنار هم بودن بازیکنان ملی پوش موجب می شود این بازیکنان در تمام طول سال با یکدیگر تمرین کنند تا به بالاترین هماهنگی برسند که این امر نهایتا به سود تیم ملی خواهد بود.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با اشاره به کیفیت بهتر رقابت های لیگ این فصل نسبت به گذشته، افزود : امسال در لیگ شاهد رقابت های خوب و نزدیکی از تیم ها هستیم به طوری که نتایج به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست .

وی با اشاره به بازی رفت تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با بافق یزد گفت : دیدار رفت در سبزوار با نتیجه 37 بر 28 به نفع تیم ما پایان یافت.

شجاع اظهار داشت : در حال حاضر تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با 24 امتیاز بدون شکست و تساوی در رده اول جدول رده بندی است و تیم بافق یزد با 18 امتیاز جایگاه دوم و تیم های ثامن الحجج (ع) مشهد با 17 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و مس کرمان نیز با 15 امتیاز در رده چهارم جدول است.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور ساعت 16 جمعه دهم اسفندماه به مصاف تیم سنگ آهن بافق یزد می رود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.