اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1392 / کد مطلب: 8150 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب:اعتلای آموزش و پرورش در شهرستان های تازه تاسیس توجه ویژه ای می طلبد



 فرماندار خوشاب گفت : اعتلای آموزش و پرورش بویژه در شهرستان های تازه تاسیس نیازمند توجه ویژه مسوولان و خیرین است .
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه در جمع مسوولان خوشاب افزود : بایستی از توانمندی ها و ظرفیت های موجود برای اعتلای هر چه بیشتر آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش آموزش و پرورش به عنوان نهادی تاثیرگذار ، اظهار داشت : با توجه به گرایشات مختلف افراد، همه باید در جهت اعتلای آموزش و پرورش قدم بردارند.

فرماندار خوشاب افزود : سرمایه هر کشوری برای توسعه همه جانبه و صحیح نیروی انسانی است که آموزش و پرورش بستر ساخت نیروی انسانی را فراهم می کند.

وی با اشاره به جایگاه والای آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول هر کشوری توجه ویژه را می طلبد زیرا در این نهاد تاثیرگذار، فردای جوامع ساخته می شود.

وی با اشاره به نقش تعامل و همدلی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت : با توجه به محرومیت شهرستان تازه تاسیس خوشاب و کمبود اعتبارات عمرانی نیاز هست تا خیرین مدرسه ساز استان نیز در این حوزه ورود پیدا کنند .

ابراهیمی کردیانی گفت : همه مسوولان این شهرستان آمادگی همکاری و تعامل در جهت تحقق اهداف با شورای آموزش و پرورش را دارند.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه متاسفانه برخی جلسات شورای آموزش و پرورش خرده فرمایشات است ، اظهار داشت : بایستی مصوبات این شورا به عنوان کارهای بزرگ در آموزش و پرورش اجرایی شود.

وی با اشاره به جدی گرفتن آموزش در بحث برنامه ها و مصوبات شورای آموزش و پرورش گفت : بایستی از ظرفیت قانون در این زمینه استفاده شود و این مساله نیازمند مطالعه و آموزش هر چه بیشتر است.

بر پایه این گزارش ،فرماندار جوین نیز در نشستی گفت : تفویض اختیار ، تمرکززدایی ، مشارکت و نظارت بر تصمیم گیری ها از ماموریت های اصلی و مهم شورای آموزش و پرورش است.

ابراهیم جدی کار افزود : متاسفانه از ظرفیت قانونی شوراها که 20 سال از تصویب آن می گذرد نتوانسته ایم به خوبی بهره ببریم.

وی با اشاره به برگزاری شورای آموزش و پرورش به صورت تشریفاتی و مباحث جاری آموزش و پرورش، گفت : بایستی سمت و سوی این جلسات به سمت عملیاتی کردن اهداف آموزش و پرورش به پیش برود ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.