اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8169 / نظرات: 0


متین فر: خدمت کردن به زائرین علی بن موسی الرضا(ع) توفیق بزرگی است.


دبیرستاد تسهیلات سفر سبزوار گفت: شهرستان سبزوار در مسیر زائرین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته و برای ما مجموعه مسئولین و دست اندرکاران توفیق بزرگی است که بتوانیم خادمین شایسته ای برای زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) باشیم.
حشمت الله متین فر افزود: ایام نوروز امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تقارن دارد که لازمست دستگاههای اجرائی قبل از برنامه ریزی جشن ها، مراسمات و یا ساخت المانها هماهنگی لازم را با کارشناسان دینی و مذهبی انجام دهند.
وی در جمع اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی منطقه نمونه گردشگری ششتمد اظهار داشت: محور بردسکن ـ سبزوار که در حوزه ششتمد قرار دارد در هنگام بارندگیها با مشکلات عدیده ای مواجه است و به همین منظور اداره میراث فرهنگی و گردشگری سبزوار آمادگی دارد نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات در مجموعه راهدارخانه کلاته تیرکمان اقدام نماید.
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری سبزوار افزود: شایسته است شهرداری ششتمد نسبت به مرمت و بهسازی مسیر رودخانه ششتمد که در سنوات گذشته از محل اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری آسفالت شده اقدام نماید.
وی گفت: مجموعه آرامگاه ابوالحسن علی بن زید بیهقی آماده پذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی است و تا نوروز اقداماتی جهت رفاه حال بیشتر گردشگران و مسافران در این مجموعه صورت خواهد گرفت./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.