اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8176 / نظرات: 0


61هزار عدد انواع مواد محترقه در سبزوار کشف شد


61هزار عدد انواع مواد محترقه در سبزوار کشف شد فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ۶۱ هزار عدد انواع مواد محترقه از یک دستگاه اتوبوس در سبزوار کشف و ضبط شد
به گزارش سبزوارپیام به نقل از پایگاه خبری پلیس, قنبرعلی آزادواری اظهار کرد: ساعت پنج صبح روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سبزوار درحین کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهر به یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.
فرمانده انتظامی سبزوار افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق قسمت بار اتوبوس 61 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به معرفی فرد قاچاقچی به مقام قضایی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار این روز و استفاده از مواد محترقه آتش‌زا از سوی افراد ناآگاه که مزاحمت و آلودگی‌های صوتی برای شهروندان را به همراه دارد طرح ویژه برخورد با عرضه و توزیع این نوع مواد در سطح شهرستان سبزوار را به مرحله اجرا گذاشته‌ایم.
آزادواری عنوان کرد: با توجیه برخی از واحدهای صنفی همچون قنادی‌ها که مواد محترقه را در ارتباط با جشن‌ها و مراسم‌ها به فروش می‌رسانند به دلیل تداخل صنفی مشمول ماده 28 قانون صنفی شده و طبق قانون حداقل از یک تا شش ماه تعطیلی برای واحدهای متخلف در نظر گرفته می‌شود.
فرمانده انتظامی سبزوار از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از خطرات و آسیب‌های ناشی از به‌کارگیری مواد محترقه و آتش‌زا در صورت مشاهده عاملان تولید یا توزیع مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.