اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1392 / کد مطلب: 8190 / نظرات: 0


17پایگاه جاده ای و شهری در ایام نوروز در سبزوار آماده باش است


17پایگاه جاده ای و شهری در ایام نوروز در سبزوار آماده باش است معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار گفت : 12 پایگاه جاده ای و پنج پایگاه شهری فوریتهای پزشکی این شهرستان در ایام نوروز فعال است
به گزارش سبزوار پیام، رضا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر این پایگاه ها ، سه ایستگاه سلامت هم در این ایام به صورت شبانه روزی در مسجد داورزن ، پارک استیر و پارک بهمن سبزوار با همکاری نیروهای متخصص و دانشجویان آماده ارایه فوریت های پزشکی می باشد.

وی اظهار داشت : تمام پایگاه ها و ایستگاه های سلامت از صبح 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه مستقر و خدمات رسانی می کنند.

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سبزوار ادامه داد : به منظور خدمات رسانی به موقع و سریع همچنین در این ایام اتوبوس آمبولانس در پارک بهمن سبزوار (ورودی شهر ) مستقر می شود .

وی از آماده باش کلیه پایگاه های شهری و جاده ای در آستانه روز چهارشنبه سوری در سبزوار هم خبر داد و گفت : با بررسی و مکان یابی انجام شده در مناطقی که امکان ایجاد حوادث بیشتر است ایستگاه های امداد رسانی اورژانس 115 با نیروهای متخصص و آمبولانس مستقر می شود تا امداد رسانی سریعتر از موعد مقرر را داشته باشیم .

وی به بهره گیری اورژانس سبزوار از پنج گروه متخصص در رشته های پرستاری ، فوریت های پزشکی ، هوشبری و اتاق عمل اشاره کرد و گفت : یک گروه متخصص دیگر نیز به این گروهها برای خدمات رسانی در چهارشنبه سوری افزوده می شود .

معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در کاهش حوادث از توزیع بروشورهای آموزشی بین شهروندان نیز خبر داد.

ابراهیمی اظهار داشت : همچنین نیروهای اورژانس به مدارس مراجعه و دانش آموزان را علاوه بر آشنا نمودن به وظایف اورژانس و نحوه تماس در خصوص مباحثی همچون مواد محترقه ، آسیب ها ، نحوه امدادرسانی بعد از سوختگی ، نسبت به خطرات برخی آیین های چهارشنبه آخر سال هشدار می دهند./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.