اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1392 / کد مطلب: 8192 / نظرات: 0


اعزام 550 نفر به مناطق جنگی جنوب از 21 اسفند


اعزام 550 نفر به مناطق جنگی جنوب از 21 اسفند دبیر ستاد راهیان نور سبزوار از اعزام بیش از 550 نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد
به گزارش سبزوار پیام، سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان در دو نوبت صورت می‌گیرد که نخستین اعزام از 21 اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های زیادی از سوی مسئولان برای اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی انجام می‌شود، گفت: حرکت بزرگ راهیان نور مهم‌ترین و بهترین فرصت برای آشنا کردن نوجوانان، جوانان و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های امام، رهبری و اصول انقلاب اسلامی است.
نمدچیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سکان‌دار انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: نشان دادن این حقیقت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را باید در همین مناطق جنگی جستجو کرد و باید روایت حماسه‌های شهدای اسلام در برابر استکبار گفته شود تا دشمن بداند ما بر سر اصول اساسی هستیم و بر آن تاکید داریم.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای انجام بزرگترین حرکات فرهنگی و معرفتی است، یادآورشد: امروز اگر دغدغه تهاجم فرهنگی را داریم باید در میدان عمل نشان دهیم و راهیان نور یکی از بهترین فرصت‌ها است.فارس/2



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.