اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1392 / کد مطلب: 8193 / نظرات: 0

سبحانی فر:


وزارت کشور در صدور حکم شهردار سبزوار تعلل می‌کند


وزارت کشور در صدور حکم شهردار سبزوار تعلل می‌کند سبزوار پيام : نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به معرفی دیرهنگام شهردار سبزوار از سوی شورای این شهر، وزارت کشور نیز در تائید حکم شهردار تعلل می‌کند.
به گزارش سبزوار پيام ،علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر سبزوار در اعلام شهردار این شهرستان کوتاهی کرد و با تأخیر بسیار زیاد آقای طالبی را معرفی کرد، اما متأسفانه وزارت کشور نیز هم در صدور و تأیید حکم شهردار سبزوار تعلل می‌کند.
وی با انتقاد شدید از به درازا کشیدن شروع فعالیت شهردار منتخب سبزوار تصریح کرد: وزارت کشور باید هر چه سریع‌تر کارهای اداری معرفی شهردار سبزوار را انجام کند تا شهرداری سبزوار در آستانه سال جدید از بلاتکلیفی خارج شود.
نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار کرد: در شرایطی که تمام شهرداری‌های سطح کشور در حال آماده سازی فضاهای مختلف شهر و آراستن شهر خود به جهت استقبال از بهار و مسافران نوروزی هستند، سبزوار هنوز در کمای معرفی شهردار قرار دارد.
سبحانی‌فر بیان کرد: شهرداری باید در ابتدای سال جدید با برنامه ریزی دقیق و منسجم درباره المان‌ها و بافت‌های فرسوده شهر اقدام مناسبی انجام دهد.

سايت سبزوار ما هم  بيش از دو هفته قبل  در اين مورد چنين نوشت :

نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی از صدور ابلاغ حکم شهردار سبزوار در این هفته خبر داد.

علی سبحانی فر در گفتگوی تلفنی در پاسخ به سوالی درمورد تاخیر ابلاغ حکم شهردار سبزوار به خبرنگار ما گفت:با توجه به اینکه معرفی شهردار سبزوار با تاخیر انجام شده است و مراحل اداری آن بایستی صورت می گرفت این امر موجب تاخیر صدور حکم گردید که با پیگیریهایی که انجام گرفته است انتظار این است که در این هفته ابلاغ شهرداری آقای دکتر طالبی صادر شود.
وی اظهار امیدواری کرد با ابلاغ حکم شهردار مجموعه شهرداری سبزوار با همکاری اعضای شورای شهر با اولویت بخشی به اموری نظیر آبادانی و توسعه شهر برای همشهریانی که شایستگی هر گونه خدمتی را دارند پیش بروند./2/5

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.