اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 اسفند 1392 / کد مطلب: 8208 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار:سبک زندگی اسلامی در همه جای جهان قابلیت اجرا دارد


امام جمعه سبزوار:سبک زندگی اسلامی در همه جای جهان قابلیت اجرا دارد سبزوارپیام- امام جمعه سبزوار گفت:سبک زندگی اسلامی فقط منحصر به کشور ما نیست و در همه جای جهان قابلیت اجرا دارد.
به گزارش سبزوارپیام ، حجت‌السلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی عصر امروز در دیدار با دین‌پژوهان و اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز سبزوار اظهار داشت:دین مبین اسلام همواره به سبک زندگی بشریت توجه داشته است پیامبر اکرم و پیشوایان دین  همواره مردم را به داشتن یک زندگی سالم و روش‌مند دعوت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه باید نهادهای مختلفی برای تحقق  سبک زندگی اسلامی تلاش کنند؛ تاکید کرد:اولین و اساسی‌ترین قدم در تبیین این راه  باید از طرف حوزویان  و دانشگاهیان براساس سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله) برداشته شود.
ابراهیمی تاکید کرد:سبک زندگی اسلامی باید به عنوان یک برنامه درسی در دانشگاه تدریس شود.
وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی فقط منحصر به کشور ما نیست و در همه جای جهان قابلیت اجرا دارد تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام الگو در سراسر جهان است و همه آنچه که در آن وجود دارد می‌تواند به عنوان الگو در کشورهای دیگر به کار گرفته شود.
وی با اشاره به ضرورت تربیت اسلامی در جامعه نیز گفت:امروز احساس نیاز شدیدی بر ضرورت تربیت برمبنای اسلام در جامعه احساس می‌شود و اگر خانواده‌ها از همان ابتدا به تربیت به سبک اسلامی روی آورند خواهیم دید که در آینده چه تاثیرات مثبتی در زندگی افراد گذاشته می‌شود.
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه در امروز مشکلات زیادی دامن‌گیر جوانان عزیز شده تأکید کرد:راه حل همه این مشکلات بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی، تربیت اسلامی، توجه به نهاد مهم خانواده و همت مسئولان است.
در این جلسه همچنین دین پژوهان و اساتید نیز به اعلام نقطه نظرات خود در بحث سبک زندگی اسلامی و تربیت پرداختند.فارس /2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.